nagelstudio opstarten

  • Christel

    Ook ik wil een eigen nagelstudio opstarten. Wie wil mij daar advies in geven.

    Welke cursussen heb ik nodig? Ik wil thuis gaan werken waar moet ik me inschrijven? enz. Wie helpt mij?

  • Yvonne Janbroers

    Beste Christel,

    Het inschrijven van een bedrijf gebeurt bij de Kamer van Koophandel, je kan op hun site al wat informatie vinden en een starterspakket aanvragen.

    Kijk eens op www.abnails.com om je te orienteren op div. nagelopleidingen. Let wel op dat welke opleiding je ook zou gaan volgen het een praktijk vak is dus oefen ook na je opleiding nog 1 a 2 maanden op modellen, ga met je vragen en problemen terug naar je docent van de opleiding en daarna kan je eigenlijk pas echt met klanten gaan starten. Heb je nog vragen, bel me dan gerust op nr. 023 - 524 5005.

    Succes, hartelijke groet,

    Yvonne Janbroers

  • Esther

    Hoi Christel,

    Je kunt ook eens kijken op www.professionails.nl , geven goede opleidingen op de lange termijn, dus je bent niet na 2 maanden“klaar”. Succes!!!

  • nathalie

    ik zelf ga een allround nagelstyliste cursus volgen en dan wil ik ook voor mezelf beginnen.

    waar woon je als ik vragen mag?

  • Christel

    Hoi Nathalie.

    Ik woon in de buurt van Rotterdam.

    Ik ben me een beetje aan het orienteren want er zit heel veel verschil in de prijzen en de cursus.

    Ik ben er wel achter gekomen als je voor jezelf wil beginnen doe dan inderdaad de allround cursus.

    Morgen krijg ik info. opgestuurd ik hou je op de hoogte.

    Groetjes

  • missy

    hey christel ik woon in de buurt van den haag maar vind het niet erg om evt een alround cursus in rotterdam te doen mag ik misschien van jou weten waar je jouw cursus gaat doen ? ik heb al wel op het net zitten kijken maar kan eigenlijk niet echt iets vinden ….

  • Christel

    Hoi Missy,

    Ik ben ook nog steeds zoekende, er is zoveel verschil.

    Als ik informatie heb dan lees je het hier.

  • Christel

    Hoi Missy

    Ben je nog zoekende? mail me anders even misschien heb ik info voor je

    tot horens Christel