Medicijnen

  • Yvonne

    Wie heeft er ervaring met het gebruik van medicijnen van klanten. Ik heb in mijn opleiding geleerd dat medicijnen van bijv. suikerziekte en depressie invloed hebben op de nagels.( los laten) Weet er iemand mij te vertellen welke medicijnen dat toevallig zijn en weet iemand ook of pretnizon in dit rijtje thuis hoort?

  • Leonie

    Hoi Yvonne,

    Ik zelf ben ook nagelstyliste en ik gebruik zelf heel veel medicijnen, waaronder 2 voor diabetes, 2 voor een hoge bloeddruk en 2 anti-depresiva. Misschien heb je iets aan de namen van de medicijnen, diabetes- glucophage en glucobay, voor de bloeddruk- renitec en pactens, en voor depressies- seroxat en xanax. Ikzelf heb dus geen last van het loslaten van de nagels of andere klachten zoals luchtbelletjes of schimmels. Mijn schoonoeder gebruikte een hoge dosis pretnison en zij kon de nagels niet hebben omdat haar nagels heel broos waren geworden van de medicijnen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt, en anders hoor ik wel iets van je. Veel succes en groetjes van Leonie

  • Yvonne

    Bedankt,

    Het bevestigd wat ik jammergenoeg al dacht, Ik heb nu de nagels voorzichtig verwijderd van mijn klant en ze wil het over een maand of 2 weer gaan proberen, eerst maar even laten rusten die nagels en vertroetelen met manicure en olie.

    Nogmaals thanks