nagels op de zwarte markt in beverwijk

  • kaatje

    hallo dames…..

    heb er niet bijster veel verstand van ben geen nagel styliste (vriendin van een nagelstyliste), maar mijn broek zakte bijna af van het zien van de dames (en heren) die op de zwarte markt in beverwijk nagels zetten, het ziet er allemaal niet echt bijster fris uit hoe kan ik niet uitleggen maar alles ziet er smoezelig uit en ze werken aan de lopende band zonder ook maar een flesje alcohol of desinfectie om de materialen schoon te maken voor de volgende klant, heeft iemand van jullie dit ook opgemerkt?? valt vast niks tegen te doen?

    groetjes kaatje

  • Esther kvk

    dit is een welbekend onderwerp hier ja.

    deze mensen hebben van het woord desinfectie niet gehoord en de klantjes zitten met allerlei schimmel en andere infecties thuis.

    geen garantie helemaal niks.

    het gaat belachelijk snel zo'n set opzetten en het ziet er niet uit.

    NIET DOEN DUS….

    Esther

  • yvon KvK

    Ik heb ook een klant gehad van de zwarte markt, ze hadden de natuurlijke nagels zo ver wegegevijld met een frees dat ik even dacht bij de nabehandeling dat ze een flinke dikke nagelriem had zitten, niks was minder waar. Dat was haar nieuwe nagel die duidelijk een stuk dikker was als de nagel waar de kunstnagels op zat. Ze vertelde me dat ze heel erg bloede toen ze met haar bezig waren en dat ze toch meerdere malen au had gezegd toen het branden begon van de frees. Maar er werd nergens op gereageerd, ze verstaan geen nederlands en zij had het gevoel dat die meiden tegen elkaar aan het roddelen waren in het aziatisch.

    En haar uitlachte omdat ze zo'n pijn had erg bloede.De nagels kreeg ik er moeilijk af het was één en al lijm. Ik ben me rot geschrokken. Gelukkig had ze geen infectie of schimmel opgelopen.

    Ik ben vorige maand zelf gaan kijken hoe dat het er aan toe gaat en echt het is te triest voor woorden, ik snap ook niet wat het mensen bezield om daar nagels op te laten zetten. ( zo goedkoop is het nou ook weer niet, zeker als je het omrekend dat je geen verdere service hebt) Het is gewoon garantie totdat je de tafel verlaat.

    Maar ook tatoo's permanente make-up alles wordt daar gedaan terwijl er gerookt wordt en alles is in open ruimte dus lekker onhygienisch. Vreselijk!!!

    Ik hoop ook echt dat er wat aan gedaan wordt in de toekomst.

    groetjes Yvon

  • dani

    Zijn ze hier ook met die usa nss (salons) bezig hier in nederland???Dan zullen ze ook met mma werken.Ik snap die mensen zelf niet dat ze daar hun nagels laten doen .

  • Deco nagelstudio

    Maar de mensen die daar hun nagels laten doen zijn vaak allemaal leken en kennen dus het verschil van de producten ook niet.Ik denk dat er eens gecontoleerd moet worden door de gezondheidsdienst of door de douane,dan zijn ze denk ik snel verdwenen.

    gr morna

  • yvon KvK

    Er gebeuren daar een heleboel diengen die niet door de beugel heen kunnen…. het heet ook niet voor niets de zwarte markt!

    gr. Yvon

  • hester

    Had laatst ook een klant om bij tevullen die kwam ook van de Zwarte Markt af.

    Ze zetten daar in een half uur nagels en inderdaad een hele nagel op je eigen nagel.

    Vond het bij mij te lang duren, ik deed er namelijk 1, 5 uur over dus ik was niets vonden ze maar.

    Nou laat je toch je nagels lekker verprutsen dan maar op de Zwarte Markt.

    Vond het dood eng zo lekker met een frees zoals ze daar over je eigen nagel gaan, je weet toch niet wat je er onder aantreft.

    Maar ze verpesten wel zo de klanten voor ons met hun geprul.

    Ik begin er niet meer aan , om deze klanten optevullen.

  • Esther kvk

    eiegnlijk zou je deze klanten moeten weigeren ja, maar aan de andere kant, vaak zijn zij leek op nagelgebied en laten het doen zonder er goed bij na te denken.

    het is dan ook weer zielig om deze dames rond te laten lopen, terwijl het zoveel mooier kan.

    als jij haar maar goed overtuigd van de nadelen, dan blijven ze cht wel bij je.

    Esther

  • Rieneke (in opleiding)

    Hay,

    Vanmorgen op de zwarte beurs in Vleuten (utrecht) geweest en hier vonden mijn man en ik hetzelfde verhaal aan.

    Mevrouw zat te nagelen met alleen zo'n zebr-kussentje, direct op de schroten van het marktkraampje…naast de turkse bakker. NOU JAAA

    Spulletjes lagen dus ook gewoon op de houten schroten enzo.

    Ben eerlijk gezegd gelijk doorgelopen. Want als je zoiets ziet, dan kun je wel nagaan dat dat bepaald niet hygiënisch is, bleh.

    Groetjes Rieneke

  • labbie

    Als je bij de de provincie Gelderland ( beauty verzorgings pagina) gaat kijken en dan zie je onderaan Nagelstudio Tiny……zij staat ook op de Beverwijk markt……..

    Gek hoor.

    labbie