bazaar beverwijk

  • linda

    hoi allemaal,

    binnenkort start ik met een opleiding voor nagelstyliste. waar ik uiteraard heel erg veel zin in heb. onlangs ben ik naar beverwijk bazaar geweest. ik kon mijn ogen niet geloven aangezien ik geen ervaring hebt dat ze daar ff vlug nagels laten zetten. nou mij niet gezien…. maar mijn vraag is –>.. op de bazaar kun je ook verschillende spullen kopen zoals glitters, vijlen, nagellakken etc.. kan het geen kwaad om zulke spullen te kopen en wie heeft er daar ervaringen mee of tips.. tijdens mijn cursus zal ik met ez flow werken…

    mijn andere vragen zijn: waar kan ik zulke tafeltje en koffertje waar ik mijn spullentjes in kan doen kopen?

    alvast bedankt!!!

    groetjes linda

  • am

    hoi ik heb geen ervaringen met verkoop in beverwijk. Maar ga binnekort wel een x kijken omdat er al veel discussies zijn geweest, en ik er benieuwd naar ben.

    Verder kun je de koffer kopen bij vele groothandels, je kunt ook vragen bij jou opleiding of ze de dichtsbijzijnde weten en of ze het misschien zelf verkopen

    Hetzelfde geld voor de tafels. Ik heb echter een ei vormige tafel van ikea gekocht en daar boven op de afzuiging wat me ook erg goed bevalt.

    Veel plezier met je opleiding

  • brides

    HOI HOI KWA Tafel kan je inderdaad bij ikea kopen ik ga er ook een kopen maar dan een pinda vorm die is in het nmidden wat smaller

    en kwa afzuiging neem ik een tafel afzuiger bij florensnails

    groetjes van brides

  • NailsByMarlies

    Hoi Linda,

    Als je glitters enzo daar kan kopen en ze zijn leuk zou ik dat zeker doen als de prijzen goed zijn, vijlen zou ik niet zo snel doen. Je zal merken dat waneer je met de cursus bezig bent er een groot prijs/kwaliteits verschil onder de vijlen is en vaak is goedkoop duurkoop en heb je 2 vijlen per klant nodig. Probeer eerst uit welke je fijn vindt en neem die mee waneer je nieuwe gaat kopen (als vergelijk).