bazaar beverwijk

  • linda

    hoi allemaal,

    binnenkort start ik met een opleiding voor nagelstyliste. waar ik uiteraard heel erg veel zin in heb. onlangs ben ik naar beverwijk bazaar geweest. ik kon mijn ogen niet geloven aangezien ik geen ervaring hebt dat ze daar ff vlug nagels laten zetten. nou mij niet gezien…. maar mijn vraag is –>.. op de bazaar kun je ook verschillende spullen kopen zoals glitters, vijlen, nagellakken etc.. kan het geen kwaad om zulke spullen te kopen en wie heeft er daar ervaringen mee of tips.. tijdens mijn cursus zal ik met ez flow werken…

    mijn andere vragen zijn: waar kan ik zulke tafeltje en koffertje waar ik mijn spullentjes in kan doen kopen?

    alvast bedankt!!!

    groetjes linda

  • am

    hoi ik heb geen ervaringen met verkoop in beverwijk. Maar ga binnekort wel een x kijken omdat er al veel discussies zijn geweest, en ik er benieuwd naar ben.

    Verder kun je de koffer kopen bij vele groothandels, je kunt ook vragen bij jou opleiding of ze de dichtsbijzijnde weten en of ze het misschien zelf verkopen

    Hetzelfde geld voor de tafels. Ik heb echter een ei vormige tafel van ikea gekocht en daar boven op de afzuiging wat me ook erg goed bevalt.

    Veel plezier met je opleiding

  • brides

    HOI HOI KWA Tafel kan je inderdaad bij ikea kopen ik ga er ook een kopen maar dan een pinda vorm die is in het nmidden wat smaller

    en kwa afzuiging neem ik een tafel afzuiger bij florensnails

    groetjes van brides

  • NailsByMarlies

    Hoi Linda,

    Als je glitters enzo daar kan kopen en ze zijn leuk zou ik dat zeker doen als de prijzen goed zijn, vijlen zou ik niet zo snel doen. Je zal merken dat waneer je met de cursus bezig bent er een groot prijs/kwaliteits verschil onder de vijlen is en vaak is goedkoop duurkoop en heb je 2 vijlen per klant nodig. Probeer eerst uit welke je fijn vindt en neem die mee waneer je nieuwe gaat kopen (als vergelijk).

    Een koffer voor je spullen kan je best op veel plaatsen kopen, maar vergeet je marktplaats niet daar staan er regelmatig een aantal op.

    Groetjes Marlies en veel sucses met je opleiding!

  • yvon KvK

    Hoi

    Ik ben zelf helemaal niet happig op de zwarte markt. Ik heb daar alles veel duurder gezien dan bij de gewone groothandels. Kijk een zakje met steentjes dat kan natuurlijk geen kwaad, maar er wordt daar ook acryl/gel verkocht. Vaak zijn het allemaal producten die over de datum zijn. Dit geldt trouwens ook van de make-up die daar gekocht wordt. Bedrijven zoals Lóreal sturen producten die over datum zijn naar het buitenland, daar wordt het in dozen gedaan en men stuurt het weer terug ( zwarte handel dus) Het wil niet zeggen dat de producten niet goed zijn. Maar dit is het principe van de zwarte markt. De nagelstylisten werken daar met producten uit een ongelabeld potje waar waarschijnlijk die stoffen in zitten wat hier in europa verboden is. Hygiene is ver te zoeken, die ene vijl en frees gaan gewoon de hele dag door, met of zonder bloed!

    Zolang wij als hollanders daar lekker goedkoop onze dingen doen, zal dit ook gewoon allemaal blijven bestaan. Ook mensen die een keer nagels hebben laten zetten bij een nagelstyliste, kopen daar hun spullen en gaan zelf setjes zetten. Tja, en dat vind ik nou weer zo jammer. Want daar is nou eenmaal niets aan te doen!

    groetjes Yvon

  • Leenepeen

    Hoi,

    Ook ik ga 1x per jaar naar de ZM in Beverwijk, en ik koop daar dan altijd mijn make-up zoals mascara, rouge etc! Maar ik kan niet ontdekken dat het over de datum is, niet qwa datum en niet qwa gebruik! Alles blijft perfect zitten,en qwa kleur enzo ook helemaal geen verschil, en het blijft evenlang zitten als dezelfde mascara die je voor 3x zoveel geld koopt bij de drogist/parfumerie!!

    Het kopen van nagelproducten zou ik idd bepreken tot wat glitter en steentjes! Die waren trouwens 3 en 3,50 euro per potje. Er staat een kraampje buiten met hele aardige mensen. Lees even terug bij mijn topic over de Zwarte Markt!

    Groetjes,

    Leenepeen.

  • christinebynails

    alle make up is okee ik kom er zowat elke week en de nieuwe mascara van 2 in 1 kost in de winkel 14,00en op de zwarte markt 6 euro hoe ze er aan komen weet ik niet, maar het is niet over de datum, en de nagelproducten van tiny is ook okee zijn is distributuurt van nails only ook daar koop ik soms , en dat kraamtje buiten is een opleiding centrum en groothandel die heet netamas , het schijnt dan toch dat netamas het nodig heeft om op de bazaar te staan , een goeie groothandel hoeft dat niet te doen, want netamas ken ik ook , dus je kan gewoon je spullen kopen daar enkelt geen nagels laten zetten, (trouwens ze zetten ze nieteens mooi , geen mooie smile line en geen bolling brede dikke nagels , voel jullie niet aangesproken het is alleen maaradvies

    groetjes christine

  • yvon KvK

    Ik heb het verhaal van de overtijd van producten ( en dan heb ik het niet over jaren), van iemand die daar zaken mee doet. Ik zelf koop ook wel eens wat daar hoor, en ik heb ook nog nooit het verschil gemerkt. Maar dat is wat mij verteld werd. Ik denk zelf dat producten een soort houdbaarheidsdatum hebben voor de winkels en dat het dan nog echt goed is, maar dat men het niet meer voor de winkel geschikt vind en dan wordt het eruit gehaald. Zij zien alleen liever dat het gewoon wegblijft (uit nederland) en dat het dan niet weer opduikt op de zwarte markt, wat logisch is natuurlijk. Producten van nagelshandelaren die op de markt staan daar heb ik precies het zelfde verhaal van gehoord. De producten zijn niet slecht, alleen niet goed genoeg voor de eisen die men stelt aan nieuwe producten.

    Ik hoop dat ik het een beetje goed uitgelegd heb, want ik had het idee dat ik niet helemaal goed begrepen werd. Het gaat er eigenlijk ook toch wel bij mij om, dat dat soort activiteiten en verkoop van de producten gewoon niet op de zwarte markt thuis horen.

    Een goede nagelstyliste koopt volgens mij gewoon haar spullen bij haar groothandel, en meestal is dat vaak de school waar je je opleiding gevolgd. Of andere opleidingscentra. Ergens klopt het gewoon niet als je er over nadenkt. Een opleidingcentra dat tevens groothandel is maar dan ook nog eens op de zwarte markt staat…..

    Groetjes Yvon

  • christinebynails

    hi yvonne dat bedoel ik ,ik koop geen nagelspullen op de zwartemarkt maar wel make up want je heb nu die mascara roller 2 in 1 wit en zwart dat is pas nieuw en dat verkopen ze ook als er op make gebied iets nieuws is dan kan je geheit het daar ook kopen, en tiny ken ik die doet daar nagels voor de gewone prijs ik geloof 47,50 en daar verkoop ze nagelspullen bij van nailsonly maar ik weet welke kraam ik moet zijn ook met de parfum stukken goedkoper hal 26 bezoekje de moeite waard .maar ik had het over netamas die doen opleidingen en een groothandel

    voel je niet aangevallen yvonne

    groetjes christine

  • Josje

    Het verbaas me een beetje dat vele nog niet bekend zijn met de nieuwe cosmetica wet.

    Alle producten en ook acryl spullen moeten sinds januari voorzien zijn van een t.h.t datum.

    Op potjes en tubes en flesjes staan zogenaamde zalf potten afgebeeld met een datum erbij.

    producten die dat etiket nog niet hebben zijn dus duidelijk nog van vorig jaar of ouder.

    dus of zo.n product nog goed is of niet is uiteraard aan jullie zelf ,maar

    het is maar een tip :-)

    www.jolansnailart.nl