Acrylaat allergie

  • Marian

    Hoi,

    Moet even mijn ei kwijt…..

    Ben nu 2 jaar bezig met het plaatsen van acrylnagels en heb sinds 1 jaar mijn eigen salon. Begin dit jaar kreeg ik last van geirriteerde nagelriemen, toen werden deze zeer rood en begon het te jeuken. Omdat ik er zoveel plezier aan beleef en mijn salon nu goed begint te lopen, ga je gewoon door. Weer een week later begonnen ook mijn toppen van de vingers te irriteren. Wij zijn nu 2 maanden verder en ik kan echt niet meer werken. Mijn werkhand is zo geirriteerd en ontstoken dat de kloven er diep inzitten, kan haast geen pen vastpakken. Mijn huid barst constant open tot bloedens toe.

    Nu stond er in de laatste profnail van vorig jaar een artikel over acrylaat allergie en bioresonantie-therapie. Hier ben ik sinds 2 weken mee bezig, afwachten hoe dit gaat verlopen. Heb vanmiddag mijn klanten nu voor de komende 2 weken afgezegd, kan namelijk pijn in mijn buik krijgen als ik weer met de produkten moet werken, omdat het 's avond gewoon niet meer te houden is van de pijn.

    Nu ben ik zondag op de beurs geweest en daar heb ik staan praten met mensen van Bio Sculpture gel. Hier ben ik eigenlijk wel enthousiast over, het bestaat merendeels uit natuurlijke bestanddelen, is klinisch getest en wordt aangegeven dat het 99% vrij van schimmel en allergie is. Zo zijn er nog een aantal voordelen, is iemand hier bekend mee. Voordat ik helemaal opnieuw ga investeren in dit produkt en bijbehorende materialen hoor ik graag van anderen hun ervaringen.

    Verder wil ik iedereen waarschuwen, ga zorgvuldig met de produkten om en bescherm jezelf optimaal, want wat ik nu meemaakt wens ik niemand anders toe.

    Als er nog iemand belangstelling heeft bij IBD acryl produkten en EZ flow kits laat het even weten.

    Groeten,

    Marian

    Marian Bal Haar & Nagelstyliste

  • Nathalie

    Hoi Marian,

    mag ik vragen welk van de Ez flow kits je bedoeld.

    Je verhaal klinkt niet echt lekker verder, als je dat zo leest wens je dat niemand toe nee.

    En dat terwijl het volgensmij wel veel onder nagelstylistes voorkomt.

    Gr Nathalie

  • Nailodie

    Hoi Marian,

    Kan je mij ook mailen over de ezflow kits die je hebt en hoeveel je ervoor wilt hebben??

  • Sabine

    Hoi Marian, wat vervelend voor je zeg dat het nu zo erg is dat je over moet stappen naar een ander merk.

    Wat ik even op wil merken is dat ik nav de reactie van Nailodie bij het topic Resultaat onderzoek vind dat mensen vaakrtaf door de bocht reageren, jij ook niet erg begripvol overkomt nu.

    Marian doet haar hele verhaal hier, en je vraagt alleen wat Marian ervoor wil hebben?

    Nou niet erg leuk vond ik, daar moest ik even op reageren ,

    Succes en vooral sterkte Marian,

    Groetjes Sabine

  • Nailodie

    Ja dat vraag ik inderdaad omdat je haar door die dingen te kopen helpt om de gel aan te schaffen, want dan heeft ze t geld een stuk sneller bij elkaar.. E

    n over begripvoller heb ik het niet gehad.. Over professioneler heb ik het gehad net zoals dit weer een erg professionele reactie van je is..

  • Nailodie

    Enne Sabine als je commentaar zonnodig moet hebben maak dan niet Marianne haar topic vuil en mail gewoon heb niet voor niks me adres vrij staan! Over onbegripvol gesproken..

    En ben hier niet om vrienden te maken, het gaat mij om het proffessionele deel van dit prikbord waar dit prikbord ook voor is, (….gemodereerd)

  • Sabine

    Nou zeg, jij hebt lange tenen als het over jou gaat , ik bevuil haar topic niet, ik vond het jammer dat je zo ongeinteresseerd overkwam terwijl Marian haar hele verhaal doet. Of valt dat onder gezelligheid.

    Beste Nailodie,

    Waarom zou ik professioneel over moeten komen als je de hartelijkheid in je hebt is dat net zo goed en leuker. En ik zit niet in de nagels dus post gewoon als bezoeker.

    Maar schijnbaar mag dat niet, en ik denk dat Inge het best met me eens is wanneer iemand ook zoiets opschrijft als allergie, je daar ook best met je hart op mag reageren

    Jij wilt niet dat mensen kapsonesachtig over moeten komen maar….

    Als je het dan helemaal volgens de regels wilt doen, dan had jij, Nailodie haar doorgestuurd naar de paginamarkt want dan wist je ook dat hier niks verkocht mag worden, maar Marian was zo lief om het eerste aan jullie te denken.

    Maar goed ik laat het hierbij, en hoop dat Marian haar werk weer met een ander product kan oppakken,

    Groetjes Sabine

  • Nailodie

    Heb zeker lange tenen als het over mij gaat want als je commentaar op mij hebt moet je het privé doen en niet via een forum!

  • tjakaa

    jeetje dames hou het gezellig. Het was inderdaad leuker geweest nailodie als je er een verhaaltje bij had gezet over de problemen van marian want daar gaat het immers over. Maar ik begrijp ook wel dat je de kits wil hebben.

  • patries

    De speeltuin is weer geopend!