tandkristallen

  • bianca

    Ik zit er aan te denken ook tandkristallen te gaan plaatsen. Nu hoorde ik bij de groothandel dat je dit gewoon met nagellijm en swarovski steentjes kunt doen?

    Heb je hier niet gewoon starterspakketjes voor?

    Weet iemand dit

    groeten bianca's nagelstudio

  • Moontjeswinkeltje

    Hoi,

    Ik verkoop een tandkristalpakket. Hierin zit een lampje, wattenrolletjes, 5 steentjes, soort pincet en lijm. Er zit ook een goede beschrijving bij hoe je de tandkristal moet plaatsen. Kijk anders even op mijn site (moontjeswinkeltje).

    Het klopt wel dat je het met een swarovski steentje kan doen, wat betreft de nagellijm durf ik niet te zeggen.

    Veel suc6.

    Groetjes Monique

  • bianca

    Bedankt. Ik ga direkt even kijken.

    groeten bianca

  • ScorpionNails.nl

    Nooit nagellijm gebruiken!! Je kan de tanden en de glazuur beschadigen. De steentjes kan je wel gebruiken!

  • OrigiNail

    heb op de beurs ook een aantal van die kleine pakketjes gekocht. Helaas kun je met een lampje maar twee steentjes plaatsen en dan hard het niet meer goed uit. Stad en land afgezocht naar de juiste batterijtjes maar helaas…

  • ScorpionNails.nl

    Daarom ben ik er ook mee gestopt. en er is ook bijna geen vraag naar.

  • GlamNails

    Ik heb 2 jaar geleden tandkristallen lijm gekocht, dat was een soort beugellijm, hiermee bleven de steentjes ook langer zitten dan met zo een lampje. 2 Klanten van mij lopen er al bijna 2 jaar mee. Ik zoek nog steeds naar een adresje waar ik het nu kan inlopen :(

    Ik zet ze trouwens nog wel regelmatig (vooral bij jongere meiden).

  • bianca

    Hoe plaats je de kristallen nu dan?

    Er is toch ook een pakket tooth fairy met alle spullen die je nodig hebt?

    groeten bianca

  • GlamNails

    Je hebt inderdaad kant en klare pakketjes, maar dit vind ik handiger en het blijft veel beter zitten.

    Ik plaats de lijm op het tandkristalletje en met een rosewoodstokje bevestig ik deze op de tand. Ik laat de klant op van die watjes van de tandarts bijten, zodat de lijm goed kan uitharden en het hun wang niet raakt. Het steentje zit binnen enkele seconden muurvast en het is niet schadelijk voor je tanden. Maar zoals eerder gezegd, abslouut geen nagellijm gebruiken!

  • dageconails

    vraagje ik heb zelf ooit een tooth fairy pakket gehad alleen is nu mijn lijm op en ik kan dus nergens die lijm uit halen weet iemand wa ik deze lijm kan uit halen want veel nieuwe klanten willen een steentje en ik moet dan nu zeggen sorry hellaas ik kan geen zetten want heb geen lijm