angienails echt betaalbaar, iemand ervaring hier mee!

  • katie

    http://www.angienails.nl/epages/62029034.sf/nl_NL/?ViewAction=View&ObjectID=203041&Page=2, deze site kwam ik tegen op internet, heeft er hier al iemand ervaring mee?

    gr Katie

  • SHRN Nails

    Hai hai,

    Sorry ik heb er geen ervaring mee maar ben zelf ook erg benieuwd naar dit merk omdat zo goedkoop is.

    Weet iemand wat meer over de acryl poeders/primer/liqued van angienails? want niet dat goedkoop uiteindelijk duurkoop word omdat alle nagels er met 2 dagen weer afvallen ofzow…(td)

    Groetjes Sharon

  • tinkerbel

    heb ook opde site gekeken ongelooflijk deze prijzen, graag wacht ik op reactie van mensen met ervaring

    groetjes uit Belgie

  • nancy's beautysalon

    prima kwaliteit, hoef je niet bang voor te zijn

  • SHRN Nails

    ow super :) werk je er al lang mee? Kan je er iets meer over vertellen?

    Zijn er nog meer mensen die hebben besteld bij angienails? Ben erg benieuwd!

    Groetjes!

  • nancy's beautysalon

    ik heb bij haar de opleiding gedaan en is gewoon goed

  • pipi24

    hoi

    ik heb daar maandag me spullen besteld.

    en Dinsdag had ik alles al in huis dus zeer snelle levering. Dat is zeker al een pluspunt.

    Over de kwaliteit van acryl kan ik nog niks zeggen heb het nog niet gebruikt.

    de overige spullen zijn prima. Zoals penseel. celstofdoekjes. stickersjablonen. enz.

    En ik heb veel prijsvergelijking gedaan, maar hier scheelt het echt veel met andere site's.

    gr patricia

  • wendy

    hallo allemaal,

    heb daar ook het een en ander bestelt, klant vriendelijk heid is daar echt super.

    en de spullen ook heb daar gel bestelt super spul en ook airbrush tips.

    zeker een aanrader om daar te bestellen.

    groetjes wendy(:D

  • Janna

    Ik ben ook wel erg benieuwd naar de ervaringen. Weinig reactie behalve goede levering, misschien dat er weinig mensen zijn die Angie ooit hebben gebruikt?

  • janna

    Hey,

    Ik heb hier laatst acrylproducten aangeschaft. Ik vind het lekker werken maar kan er nog niet teveel van zeggen (alleen nog op de nailtrainer toegepast) volgens mij werkt het prima, ongelovelijk voor die prijs. Heb ook flesjes nagelriem olie gekocht van 15 ml. Dat is nog best een groot flesje voor maar 1 euro nog wat!