gelnagels zetten bij 13 jarige

  • Jolanda

    Hallo

    ik volg de eenjarige opleiding tot Profecioneel nagelstyliste bij Profecionails te barneveld, dus ik ben op zoek naar modellen ( woon in Arnhem) en ik ben al meerder keren benaderd dooreen 13 jarig meisje die gelnagels wil hebben. Wat is jullie meinig hierover, want ik vind dat ik niet zomaar bij iedereen nagels kan zetten want ik ben er echt serieus mee bezig.

    gr Jolanda

  • Brigitte

    En zekers niet bij een 13 jarige!!Er is hier al een Topic aan gewijd,vanaf 18 jaar mogen de dames kunstnagels dragen.Dus je doet er goed aan om NEE te zeggen tegen deze jonge dame;)

  • els

    Hallo jolanda, als je een goede opleiding volgt, kunnen ze jou ook wel vertellen dat je geen 13 jarige als model mee mag nemen, groetjes Els

  • Helena

    18 is echt mijn minimum leeftijd.

    Alles is bij een 13 jarige nog in de groei, ook de handen/nagels.

    Ik zou haar zeker weigeren als model/klant. Ook al vinden haar ouders het goed.

  • Sacha

    Ik had niet lang geleden ook zoiets met een twaalfjarige. Ik bleef haar adviseren dat het niet verstandig was gezien haar leeftijd en ze bleef eigenlijk maar door“zeuren”. Uiteindelijk heb ik gewoon gezegd dat ik het NIET deed, ook al vond haar moeder het goed. Het is natuurlijk altijd leuk om een centje te verdienen, maar niet ten koste van zo'n meisje. Ik heb haar voorgesteld om iets anders met haar nagels te doen, zoals een leuke nailart. Nooit meer iets van gehoord natuurlijk… Ik heb hier toen ook wel de vraag gesteld, maar eigenlijk wist ik het antwoord al en ik stond er zelf ook echt niet achter.

    Die meiden van tegenwoordig zijn er zo vroeg bij, maar dat wil niet zeggen dat wij daar als professionele nagelstylistes maar aan mee moeten werken. ;)

    Goed dat je het hier even navraagt, maar ik zou het zeker niet doen hoor! Beter dat die meiden een paar jaar wachten en de rest van hun leven mooie kunstnagels kunnen dragen, dan dat ze nu hun natuurlijke nagels verpesten, toch?

    Succes ermee!!!

  • Louise

    Ik ben zelf 12 ik wil gel nagels maar ik weet dat ik nog ben aan het groeien en ik mag het niet van mijn ouders dus ik draag alleen in de vakantie gewone nep nagels mama zegt in 2 jaar overleggen we het nog wel is is 14 een goede leeftijd voor jullie ?