Vanaf welke leeftijd mag ik nagels zetten bij mensen

  • Susi

    m

  • 2B Products

    Ze zijn inderdaad oud genoeg, maar zit jij te wachten op een klant die te weinig geld bij zich heeft? Ik heb er twee gehad die afspraken nakwamen wanneer ze er aan dachten en die te weinig geld bij zich hadden als ze het al bij zich hadden, want tja, ze waren uit geweest en hadden de week erop pas weer geld :S Ik ben 2 keer bij ze aan de deur geweest om geld te halen en de 2e keer kreeg ik niets van mamma lief, want ik had beter moeten weten? Ze mochten dan wel 18 zijn, maar het bleven kinderen volgens haar. Wettelijk gezien moet je dus zeker toestemming van de ouders hebben voor nagels als iemand onder 18 jaar is, want de ouders zijn dan direct financieel verantwoordelijk. Als zij zeggen geen toestemming te hebben gegeven, kun je fluiten naar je centen. Als ze 18 zijn, heb je nog een kans al zijn de ouders nog steeds financieel verantwoordelijk tot hun 23e jaar.

  • poppetje71

    Hoi hoi,

    Ik ben het helemaal met 2B Products eens, ik zit er ook niet op te wachten dat ze of te weingig geld bij hebben of iedere keer niet op komen dagen wanneer ze een afspraak hebben, en ze de kont achterna moeten lopen. Dan zou je een kringetje opbouwen waar je niet van opaan kan.

    Groetjes en succes ermee

  • Elske

    Als die “wanbetalers” terug willen komen, gewoon weigeren, jammer dan, van zo'n klant lig je niet wakker.

    Of gezien het betalings verleden; Laatste kans, Eerst betalen dán behandelen.

    Als ze daarvoor géén begrip kunnen opbrengen….Toedeloe….

    Wel lullig, maar je bent toch Gekke Henkie niet ?!

    Groetjes Els

  • Susi

    m

  • marij

    Klopt inderdaad susi, als je dames hebt die er ouder uit zien, dan vraag je het ook niet zo snel. zover had ik nog niet eens nagedacht ;) Haha. Maar snap je standpunt wel helemaal.

  • jammetje

    en daarbij komt, het nagelbed is nog niet volgroeit en dus vaak zachter…met als resultaat dat er lucht kan ontstaan en je klant dus ontevreden is, en jij onzeker er van wordt.

    ik verdien liever 100 euro minder dan dat ik zo'n tiener help en met dus alle gevolgen van dien..(lees antw. van poppetje, hagveentje, 2B, KD nails,)

    ik help v.a. 18 jaar, maar het liefst v.a. 20 of ouder…ze verdienen idd. vaak zelf ,en zijn er dan ook voorzichtiger mee, het wordt immers niet door vader of moeder betaald als ze zelf werken…..

  • Susi

    m

  • Alysha

    Ik vroeg me echt af met hoeveel jaar maar ik heb gehoord met 13 of 14 jaar jonger niet want als de nagel afbreekt dan kan je eigen nagel ook afbreken en dat Wil Ik NIET

  • Alysha

    Ik vroeg me echt af met hoeveel jaar maar ik heb gehoord met 13 of 14 jaar jonger niet want als de nagel afbreekt dan kan je eigen nagel ook afbreken en dat Wil Ik NIET