Model Voor Acrylnagels Gezocht!!

  • KD-nails

    Woon wel in Amsterdam

    Maar heb al acryl nagels

  • Nagelgroothandel Noord-Holland

    Ik woon ook te ver weg. Succes met zoeken!

  • NicoleNailss

    Hmm nou ik heb echt veel modellen nodig geloof een stuk 0f 6 hoor!!

    en ik begin sindsdag en de week erna komt de eerste model…

    dus mischien als je dan eventueel nog zou kunnen kd nails??

  • NicoleNailss

    Bedankt voor de reacties!!

    hoop er wel een paar te vinden:D

  • Nagelgroothandel Noord-Holland

    Plaats wat advertenties in supermarkten en gooi wat op marktplaats.. Of gebruik je hyves (die had je toch) en verspreid een berichtje….

    Moet lukken… Ik heb mijn opleiding ook gevuld met cursisten.

  • Suus

    Ik heb binnen no time (in een week) 6 modellen gevonden.. nu ben ik wel een ervaren styliste die een omscholing gaat doen… Dus al een diploma op zak..

    maar de eerste opleiding was eigenlijk hezelfde.. ik had 12(!!) modellen nodig, waarvan 2 voor de manicurelessen en 2 modellen voor de examens gel en manicure!!

    Vriendinnen en daar weer vriendinnen (of dochter) van zijn met me mee gegaan… ook die had ik binnen no time gevonden.. als je wilt (en er even wat moeite voor doet) kan je ze zo vinden…

    Ik had makkelijker modellen voor mijn nagelstyliste opleiding als voor de kappersopleiding.. daar had ik meer modellen voor nodig, maar ok veel meer eisen en dat was pas moeilijk.. en niet iedereen was er van gecharmeerd dat er een ander model in geknipt ging worden…of een andere kleur, of wat dan ook..

    Maar ik geef je ook het advies, kijk in je vriend(in)en kring en hang briefjes op bij de plaatselijke supermarkt. (Meestal) als ze de woorden “gratis kunstnagels, als u mee wilt als model” zien staan reageren ze wel ;) zeker die meiden van 18 - 19 jaar.

    TIP: zet er wel de eisen bij: minimaal 18 jaar en woonachend in de omgeving ivm geen vergoeding vd reiskosten…

    Suc6!!

  • Mila

    Waar ga je nu je opl volgen dan? Scorpion Nails?

    Idd zoek in je directe omgeving,wel zo makkelijk.

    Plus eenmaal geslaagd blijven ze misschien ook wel als klant.

  • wen3

    Nee ik woon helaas niet in de buurt… en draag zelf ook kunstnagels en ben nu mijn eigen nagels aan het laten groeien :) Ben al een heel eind hahah Succes ermee. ik vind het ook moeilijk om modellen mee te krijgen, ik heb ook niet echt een vriendenkring. Dat komt omdat ik een lange tijd in het buitenland heb gewoond :)

  • NicoleNailss

    Jaa idd het is scorpion nails geworden

    ben langs geweest en klikte erg goed, Zo een lieve meid, was op zich niet zo ver!!

    Maar hier zn de meiden niet zo erg serieus, dan zeggen ze dat ze komen en dan laatste moment dan komen ze niet opdagen!!

    Heb eerder om modellen gevraagd, en die lieten me gewoon staan…

    Daarom hoopte ik via hier mischien!

    Maar hadden jullie ook al zo vroeg modellen gezocht of pas week van te voren??

    Mischien ben ik wat vroeg maar heb het liever allemaal al geregeld

  • Nagelgroothandel Noord-Holland

    Wanneer begin je dan?

    Tja ik woon in Den Helder, is toch een eindje rijden.