Shellac vragen aan ervaren gebruiksters

  • Rachel

    @ Yvon,

    Ik ben al heel lang bezig de juiste producten te vinden voor de natuurlijke nagel. Kom hier niet echt verder mee gezien elk merk (uiteraard) zijn eigen goed promoot. Zodoende zoek ik iemand uit het vak die het leuk zou vinden mij wat dingen te laten zien/te onderwijzen en echt op weg te helpen. En nu ik zo lees dat je dit zo heerlijk spontaan aan de dame hierboven aanbiedt.. dacht ik, laat ik eens brutaal doen.. Zou jij me hierbij willen helpen? Ik kom uit de buurt van arnhem dus wat dat betreft heb je geen last van concurrentie haha! Groetjes Rachèl

  • Rachel

    @Yvon,

    Ik ben al heel lang bezig de juiste producten te vinden voor de natuurlijke nagel. Kom hier niet echt verder mee gezien elk merk (uiteraard) zijn eigen goed promoot. Zodoende zoek ik iemand uit het vak die het leuk zou vinden mij wat dingen te laten zien/te onderwijzen en echt op weg te helpen. En nu ik zo lees dat je dit zo heerlijk spontaan aan de dame hierboven aanbiedt.. dacht ik, laat ik eens brutaal doen.. Zou jij me hierbij willen helpen? Ik kom uit de buurt van arnhem dus wat dat betreft heb je geen last van concurrentie haha! Groetjes Rachèl

  • Samantha

    Hallo,

    Ik hoor veel over Shellac hier ik vind het een nadeel dat dde shellac kleuren niet ook in nagellak verkrijgbaar is en bij maniQ wel. Ik twijfel me suf en weet niet welke keuze ik moet gaan maken. Ik zou het leuk vinden om er ook nail art mee te gaan zetten maar zou je bij voorbeeld na de laatste plaklaag te hebben verwijderd nailart met konad kunnen maken en dan de topcoat er nogmaals overheen zetten??

    Groet,

    Samantha

  • info@sysa-nails.nl

    Hoi Rachel,

    Ik houd wel van mensen met een gezonde dosis brutaliteit! Mail me maar even persoonlijk op, info@sysa-nails.nl, en dan maken we een afspraak!

    Groetjes Yvon

  • info@sysa-nails.nl

    Wat jij zegt, Samantha, dat moet volgens mij wel kunnen. Ik doe ook weleens bij mezelf, even repareren, even met scrubfresh ontvetten en daar weer de top overheen. Dat lijkt me eigenlijk hetzelfde principe. Ik heb nu zelf Magnetic, ook met bijpassende nagellakjes erbij, maar uit de praktijk blijkt dat dat toch niet zo loopt als dat ik had verwacht. Mijn ervaring is, vooral met nailart, dat als je met transparant tegen de nagelriem werkt, dus bv. met een a-symmetrische french, de klant het prima vind om met blanke lak de uitgroei bij te lakken, maar met 1 kleur gebruiken ze geen nagellak, vreemd, maar waar! Dus goed nadenken voor je je goeie geld uitgeeft!

    Yvon

  • Eljee nails

    Ik heb Shellac en Magnetic gelpolish.

    Als ik iets van nailart erop wil doen, werk ik alles gewoon al zoals het hoort tot en met de topcoat. De plaklaag verwijderen, daarna ruw ik de nagel dan op met een witte blockvijl,doe dan de nailart en vervolgens nogmaals een topcoat.

    Gaat prima hoor.

  • info@sysa-nails.nl

    Oké Eljee, bedankt voor de tip! Tot nu toe deed ik gewoon de nailart met Shellac en glittertjes maken, daarna de topcoat, maar zoals jij het zegt, dan kun je natuurlijk ook gewoon met acrylverf werken! Leuk idee, ga ik zeker eens proberen!

    Yvon

  • Eljee nails

    Ja klopt! Op die manier kun je heel veel kanten uit hoor.

  • info@sysa-nails.nl

    Rachel, weet je wat ik niet begrijp!?? Waarom vraag je iemand of ze je kan helpen, als je toch niet van plan bent om er iets mee te doen??!! Of ben je ineens niet meer geïnterresseerd? Laat het dan gewoon even fatsoenlijk weten! Dat is wel net zo netjes, toch?