Extreme kunstnagels systeem Backscratchers

  • mirjam1969

    Iemand ervaring hiermee en bevalt het jullie?

  • liekeisleuk@hotmail.com

    Ja ik zet extreme nagels. Erg fijn! Sneller te zetten dan reguliere acryl, minder vijlen! Bijna al mijn klanten stappen over van acryl op extreme. TIP: volg de opleiding bij yvonne van backscratshers nederland.

  • Miranda

    Ik heb er ook mee gewerkt, mooie dunne nagels en minder vijlwerk! Veel fijner dan gewone acryl, geen geur meer.

    En ook makkelijker en je kan er ook een kleine bolling mee maken.

    Weet niet waar je vandaan komt maar Yvonne van Landgraaf is echt super! Of bij Nelly van Konad.

  • info@sysa-nails.nl

    Ik heb er ook mee gewerkt en voor zover ik van kunstnagels houd, beviel dit heel goed! Werkte snel en prettig! En ook ik had een opleiding van Yvonne, uit Landgraaf, geweldig!! Dus zeker een aanrader! Waar ik nog wel heel veel mee werk, en dat is ook van Backscratschers, is zijde, of fiber met french wraps. Ook zeker de moeite van het bekijken waard.

    Yvon

  • mirjam1969

    Dank jullie wel voor de reacties, ik zit er namelijk over te denken om over te stappen na dit systeem, ik heb woensdag weer ochtend cursus voor de kunsnagels gel omdat ik zo onzeker blijf grrrrrr , niet kwa gel nagellak dat gaat super maar het zetten van gel nagels word ik nog zo nerveus van , dus ga dit ook ff in de groep gooien

    dankje wel meiden

  • info@nagelsudioalkmaar.nl

    Zou hier ook wel eens van meer willen horen, ben ook benieuwd naar meer ervaringen van mensen die hier mee werken.

  • Moi

    Ik ben natuurlijk altijd om me heen aan het kijken.. HAHaha! Nu ben ik bij backscratchers terecht gekomen.

    Ik werk alleen met gelpolish en gel waarmee je een mini verlenging kan maken. Toch heb ik regelmatig mensen die lange nagels willen. Tegen gewone acryl kan ik niet zo goed. Word misselijk. Gel moet je eraf vijlen, past dus niet echt in mijn plaatje.

    Ik heb een aantal vragen.. Is het sterk genoeg voor een verlenging met tips? Is het af te weken? Zo ja, hoe lang moet de klant in folies zitten? Zijn jullie ervaringen positief?

  • Rika

    ik vind het er toch heel plakkerig uitzien. alsof je plaknagels op hebt.

    Veel witte puntjes erin wat op lucht lijkt.

    en mensen komen sneller terug door dat ze lucht er bij krijgen.

    Normaal moeten mensen na 4 weken terug komen zonder lucht ma met 1 week hebben sommige er al lucht bij

    Wat ik ook vind is….. bacterien die rond dwarrelen sluit je eronder als je hem erop zet. dus met als gevolg… je kunt schimmels en bacterien kweken onder de nagel.

    Mochten er nu bacterien in het rond dwarrelen en je doet het met acryl/liquid gaat deze in de harde acryl komen en niet op de nagel plaat.

  • Miranda

    Ik heb er bijna 2 jaar mee gewerkt.Je kan er zeker mooie nagels mee maken, en zeker ook met verlenging met tips.het is super sterk.

    Maar bij een nabehandeling moet je zeker vijlen, dan ga je niet alles afweken, je kan wel indien nodig 1 nagel afweken.

    Wil je graag wat foto's laten zien maar weet niet hoe ik ze hier op krijg hihi.

    wat Rika ook al zegt, je moet het heel goed opbrengen anders krijg je witte puntjes en dat ziet niet uit.

    Je schrijft dat je ook met gel werkt, dan kun je toch ook met soak off gel een verlenging maken? Mijn mening is dat ik gelnagels veel mooier vind dan Extreme.

    En Gelpolish ook.Gewone acryl is ook niet mijn ding, en veel vijlen kan ik niet vanwege mijn gezondheid.

    Je kan ook eens contact opnemen met Yvonne, van Backscratchers te Landgraaf voor meer info.

  • irene01

    Ook ik ben erg geïnteresseerd in Extreme, maar als ik het zo lees bij Rika……Daar heb ik niet echt zin in. Nog sneller lucht, de witte puntjes en nog wel het belangrijkste de bacterien/schimmels.

    Wil zo graag iets vinden waardoor ik zelf ook langere nagels kan dragen. Waarschijnlijk door het vele vijlen laat mijn nagelplaat los.

    Groetjes Irene