het wordt steeds gekker

  • Nails&wimpers

    ik was gisteren bij Lidl en kon mijn ogen niet geloven

    compleet gelnagels pakket 47dellig incl. uv lamp 45 watt voor 39,99

    alsof het niet genoeg is dat bij DA gellac pakket incl. ledlamp en vol rek gellac kleuren te koop staat maar ook uitgebreid nagel rek kunstnagels producten incl. acryl pakket met alles erop en aan.

    pffffff

    ik heb enkele klanten die een keer gekomen zijn om na afloop te horen dat ze een pakket hebben en ik wordt bedankt want nu weten ze hoe het moet :)

    2 van mij klanten zetten nu gelnagels voor 10 euro per set

    7 klanten hebben zelf gellac gekocht

    1 klant zet zelf acryl voor haar en familie gratis

    Tjah

    gelijk hebben ze maar als het zo doorgaat vraag ik mijzelf af of het over een paar jaar nog nut heeft om een nagelsalon te hebben.

  • Bizzy

    Geen zorg…. op een enkele getalenteerde na, zullen de meesten al snel afhaken met het zelf doen.

    Ik had vanmorgen een moeder die vorige keer vertelde dat haar dochter gellak op had, geplaatst door een vriendinnetje.

    Moeder vertelde dat de gellak er al na 2 dagen af lag. Moeder zei: jij werkt zeker met een ander/beter merk. En ik dacht… nee hoor, ligt aan het vriendinnetje :D

  • Nails&wimpers

    Haha

  • Ikke88

    Ik sluit me bij Bizzy aan. Tis een kwestie van proberen en erachter komen dat het helemaal niet zo makkelijk is als gedacht.

  • info@sillydreams.nl

    Ach maak je niet druk en ik vraag me af waarom iedereen altijd zo'n ophef maakt als er nagelspullen ergens liggen.

    Er is een groep mensen die de nagels altijd zelf doen en deze producten kopen en een groep die het laten doen.

    Ik heb ook een klant en die heeft alles thuis liggen maar het lukt niet en ze hebben er het geduld niet voor.

    Ook zijn er diverse salons die setjes verkopen incl. workshop voor de doe-het-zelfers.

  • Janneke JMS

    Wat ik gek vind en heb gezien… een meisje van 6 met kunstnagels… hoogstwaarschijnlijk de plakkers van een kruitvat…

  • esther

    De doe het zelvers konden al heel lang aan hun spullen komen. En zoals al eerder gezegd de meeste haken toch weer af. Bij momenti beauty en nails kun je ook een online cursus doen voor 22 euro, deze worden nu verloot op fb. Tja wat moet je ervan zeggen? Ook de groothandels hier zitten altijd vol met cursisten, en waar die allemaal blijven???

  • Nails&wimpers

    Houd je niet tegen

    toch vond ik goedkoop

    kant toch geen goede lamp zijn?

    45 watt …. ik heb ook een goedkope erbij voor nood maar 36watt en heeft net zoveel gekost

  • Sunny72

    Wat je zegt Esther… waar ze blijven ??

    Ik denk ik idd, geduld, steeds aanschaffen van kleuren, werkmatriaal en vloeistoffen, dat dat te duur wordt.

    Je ‘verkeerde’ hand lakken blijft moeilijk… haha

    Maar als ik al kijk naar mijn medecursisten van opleiding gelnagels, ben ik de enigste die er actief ermee bezig is…

    En we waren met 6'en…

    Maar ondanks dat denk ik toch weleens : jee het wordt steeds ‘erger’… makkelijker en goedkoper..

  • rikasnagelstudio

    De Aldi heeft begin dit jaar deze aanbieding ook gehad met een acrylpakket voor 19.95

    Ik heb een set gekocht.

    Geprobeerd, maar de kwaliteit is niks hoor.

    Alleen de lamp brand nog steeds, daar ging het me voornamelijk om. een extra lamp voor de teentjes voor de zomer.

    Er zaten tips bij, de lijm wou niet eens plakken, voor een hobbyist is het te moeilijk om er wat moois van te maken,

    Er zat een penseel bij…. een verf penseel van de action noem ik het maar even. 1x gebruiken en ik ben iemand van het poetsen maar deze penseel was niet schoon te maken.

    Dus maak je geen zorgen, iemand die echt belang heeft in dit vak gaat wel een opleiding doet met professionele producten.