kunst nagels

  • sandra

    ik heb mijn eigen studio ik woon in amstelveen mail me

  • Nails by Me

    Hallo Melissa,

    Ik ben het niet helemaal met je eens…

    Natuurlijk moet het niet mogen dat “Keukentafel-Stylistes” zonder KvK-nummer hun inkopen kunnen doen en dan aan de slag willen als volleerd styliste, maar de andere kant van het verhaal is ook zoals mijn geval: Heb bij Florence Nails in Wychen de Allround-opleiding gedaan (met Diploma), maar ik wil eerst thuis de routine en snelheid opbouwen door de nagels van familie en vriendinnen te doen.

    Ik heb dus nog geen KvK-nummer zolang ik nog niet genoeg ervaring heb om groter te worden! Maar: om te kunnen oefenen heb ik wel mijn materialen nodig, anders ben ik zo klaar…

    Ik bedoel er maar mee te zeggen dat ik het niet erg vind dat je inkopen gaat doen zonder nummer, maar het moet wel om de juiste reden zijn!!!

    Ik ben nu inmiddels 5 maanden aan het oefenen en zit nu op 1,5 uur voor een nieuwe set en 1 uur voor opvullen (beide incl. mini-manicure); ik vind dit acceptabel genoeg om te gaan kijken voor een leuk pandje in het dorpje waar ik woon.

    Ik ben er nog niet uit of ik ga huren of kopen… Advies is welkom hoor!

    Eigenlijk is ALLE info / advies over het opstarten van een salon meer dan welkom…

    Heel veel succes allemaal…

    Groetjes, Peet

  • Sandra

    Ik kom bij verschillende groothandels en nog niet 1 heeft ooit om een KvK nr gevraagd! De mensen die om een opleiding aan de keukentafel vragen ben ik het al niet mee eens maar er zijn ook nog eens mensen die aanbieden om dat wel voor ze te doen tegen een kleine vergoeding??????

    groetjes,

    Sandra

    http://www.sandranails.nl