Zoek collega nagelstylistes!

  • Deli

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar collega nagelstylistes in Apeldoorn e.o.

    Om eens te mailen/chatten over nagelen.

    Ik zou graag met een collega nagelstyliste een nagelsalon openen, maar ja, daar komt nogal wat bij kijken, vandaar dat ik graag met een collega erover heb van hoe we dat kunnen aanpakken als t klikt tussen ons.

    Dus collega\'s ik hoor jullie graag!!!

    Ik heb de complete opleiding gedaan bij The NailAcademy te Apeldoorn en ben thuis druk bezig in mijn nagelstudio, maar t geeft niet echt voldoening nog zo thuis in je eentje. Samen is natuurlijk veel gezelliger!!

    Ik ben 25 jaar, zwanger van mijn 1e kindje, woon samen met mijn aanstaande echtgenoot in een koopwoning en ben gek op dieren en natuurlijk op nagelen!!!

    (mail me aub MET foto, dan weet ik meteen met wie ik praat!!Dan mail ik een foto terug)

  • annet

    Hoi Deli,

    Het lijkt mij leuk om met jou te mailen / chatten. Zelf heb ik namelijk ook een opleiding gedaan bij The Nailacademy in Apeldoorn. Heel even heb ik daar ook gewerkt als nagelstyliste, maar toen ik zwanger werd van mij eerste dochter ben ik ermee gestopt.Nu heb ik een nagelstudio in Wezep, waar ik ook woon. Hopelijk dat je het leuk vindt om verder met mij te mailen.

    Groetjes,

    Annet

  • Michaela

    Hallo Deli,

    Ik heb het berichtje van je gelezen en ik was benieuwd of je nog steeds op zoek bent en ik heb wat vraagjes. Ik woon in Apeldoorn en ik wilbinnenkort de allround nailstylist opleiding gaan volgen. Ik heb bij Best Nails (opleidingscentrum Magnetic Nail) geinformeerd. Maar ik heb nog niet geinformeerd bij the Nailacademy. Ik ga op internet kijken, maar misschien kun je jij mij vertellen wat het beste is om te doen? Ik hoop van je te horen.

    Ik ben zelf alleenstaande moeder van een zoon van 2 jaar. IK had een fulltime baan, maar dat is niet te combineren met een kleine. Daarom zocht ik naar een oplossing en dit lijkt mij heel erg leuk. Ik wil ook voor mijzelf beginnen en vanuit huis werken.

    Als je nog steeds op zoek bent, kunnen we verder praten en dan kan ik je een foto sturen als je nog geinteresseerd bent.

    Nou ik ben benieuwd.

    Groetjes Michaela

  • Michaela

    Datum: 05/12/04 20:28:23

    Onderwerp: Re: Zoek collega nagelstylistes!

    Dit bericht is verstuurd van het prikbord van beauty-nagelverzorging.pagina

    nl.

    Er is een reactie op uw bericht geweest.

    —————————————————————-

    Hallo Deli,

    Ik heb het berichtje van je gelezen en ik was benieuwd of je nog steeds op

    zoek bent en ik heb wat vraagjes. Ik woon in Apeldoorn en ik wilbinnenkort

    de allround nailstylist opleiding gaan volgen. Ik heb bij Best Nails

    (opleidingscentrum Magnetic Nail) geinformeerd. Maar ik heb nog niet

    geinformeerd bij the Nailacademy. Ik ga op internet kijken, maar misschien

    kun je jij mij vertellen wat het beste is om te doen? Ik hoop van je te

    horen.

    Ik ben zelf alleenstaande moeder van een zoon van 2 jaar. IK had een

    fulltime baan, maar dat is niet te combineren met een kleine. Daarom zocht

    ik naar een oplossing en dit lijkt mij heel erg leuk. Ik wil ook voor

    mijzelf beginnen en vanuit huis werken.

    Als je nog steeds op zoek bent, kunnen we verder praten en dan kan ik je een

    foto sturen als je nog geinteresseerd bent.

    Nou ik ben benieuwd.

    Groetjes Michaela