nail art

  • ilonka

    Zijn er hier misschien mensen die leuke en handige tips kunnen geven voor nail art.

    Ik zou graag willen weten hoe je bijvoorbeeld een marmer effect kan maken of bloemen op de nagels. En ook hoe je het makkelijkst leuke patronen kunt maken met gekleurd acryl.

    Ik heb mij nog niet georienteerd op nailart, en wil eerst eens kijken of dit een beetje goed te doen is. Alvorens ik een cursus ga doen en het mij achteraf niet bevalt. Ik werk momenteel nog alleen met acryl en dus niet echt heel veel met nail art.

    hoop iets te horen.

    Groetjes ilonka

  • mariska

    hoi ilonka als je een sjabloom heb dan kan je daar bloem bladjes op maken en op laten drogen (niet helemaal) en dan op een nagel liggen.als je 3D wil kan je je bloemop een niet afgewerkte nagel neer leggen en dan clear er over heen doen.

    voor een marmer effect een kleur in een hoekje neerleggen en hellemaal uitstrijken wel een klein bolletje en wel natten de normaal.en dan pak je een andere kleur en dan doen je het zelfde.of een nagel lakken dik en dan een paar druppeltje lak daar weer op en dan met een sate prikker voorzichtig er door heen draaien.zo heb je nog veel meer.

    succes mariska