creative of ezflow????

  • ingrid

    Hoi,

    Ik wil graag bij mezelf acryl gaan zetten nu is mijn vraag wat is beter creative of ezflow? En is er bij elke groothandel een proef pakket te kopen?

    Groetjes Ingrid.

  • FreakyNails

    Zowel Creative als EzFlow zijn erg prijzig, ik gebruik op dit moment alles van Nails Only en daar ben ik erg tevreden over, je kunt daar proefpakketjes gel of acryl bestellen. Duur wil niet altijd zeggen goed !!!

  • ingrid

    heb je misschien een link waar iets staat over de proefpakketjes?

    bvd

    ingrid

  • christina

    Ingrid,

    Er zijn wel meer merken waar je proefsetjes van kunt bestellen.

    Zoals bijvoorbeeld nail creation , je moet gewoon een beetje rond snuffelen op het internet.

    groetjes christina

  • FreakyNails

    Hoi Ingrid,

    Beetje late reactie, sorry, maar op de site van NailsOnly

    www.nailsonly.nl kun je gewoon de proefpakketjes bestellen.

    groetjes

  • Danielle

    HI ingrid,

    ik ben al een paar jaar klaar met mijn nagelstyliste opleiding en ik wekte eerst met het eigen merk van de groot handel. Onlangs ben ik met creative in aanraking gekomen en ik ben erg tevreden over dit merk!!!

    En ez-flow is een paar euro duurder…

    Nu heb ik ook ontdekt dat de dure liquid van creative vervangen kan worden door de liquid van nails-only, en in de poeders van creative of nails only verschillen weinig in gebruik maar wel in euro, ik zou zeggen koop van allebei een proefpakje en zie wat voor jou het beste is.

    Mijn proefpakje van creative kostte trouwens 10 euro,excl. BTW.

    Ik hoop dat je veel plezier krijgt in het maken van je eigen kunstnagels

    Groetjes danielle

  • Rian

    Ik wil niet lullig doen, maar creative is gekozen tot BESTE merk ter wereld, dus in dit geval is duur wel degelijk heel erg goed!! Bovendien is het prijsverschil zeker wat betreft liquid niet zo heel groot tussen nails only en creative.

    Groetjes Rian