gelnagels lakken?

  • ruscha

    Ik ben van plan om gelnagels te laten aanbrengen. Doch, ik ben een totale leek op dat gebied en ik zou graag willen weten: kun je die nagels later zelf ook lakken en de kleur removen? Ik wil de kleur van mijn nagels namelijk graag kunnen aanpassen aan mijn outfit. Daarom neem ik gewone neutraal gekleurde nagels.

  • Miranda24

    Hoi Ruscha,

    Gelnagels kan je gewoon lakken in alle gewenste kleuren, het is wel verstandig altijd eerst een basecoat aan te brengen, zodat de nagels niet verkleuren.

    Groetjes Miranda

  • jeannette

    ja tuurlijk kun je je gelnagels lakken en daarna removen, maar denk er wel om dat je geen remover neemt waar aceton in zit.

    je kunt ook gewoon remover zonder aceton kopen en is volgens mij niets duurder.

    mocht je in de buurt van amersfoort wonen wil ik je nagels wel zetten

    groeten Jeannette

    ruscha schreef:

    >

    > Ik ben van plan om gelnagels te laten aanbrengen. Doch, ik

    > ben een totale leek op dat gebied en ik zou graag willen

    > weten: kun je die nagels later zelf ook lakken en de kleur

    > removen? Ik wil de kleur van mijn nagels namelijk graag

    > kunnen aanpassen aan mijn outfit. Daarom neem ik gewone

    > neutraal gekleurde nagels.

  • Priscilla

    Ik heb pas gelnagels latten zetten,

    maar toen ik ze in een andere kleur wou lakken,

    droogde het niet, en kon ik de dag erop de lak er zo aftrekken,

    is dit normaal?

    of zou ik ze dan eerst goed moeten vijlen?

    groetjes priscilla.

  • DreamNails

    Priscilla,

    Waarscheindlijk heb je je nagels niet dof gevijlt met een white block voordat je de nagellak aan gebracht hebt.

    De gel nagels is altijd na afwerking glanzend en glad.

  • D26

    Bij de gel die ik gebruik kun je de nagels gewoon lakken zonder ze dof te vijlen.

    Wel is het natuurlijk belangrijk om even de nagels goed te ontvetten.