gelnagels lakken?

  • ruscha

    Ik ben van plan om gelnagels te laten aanbrengen. Doch, ik ben een totale leek op dat gebied en ik zou graag willen weten: kun je die nagels later zelf ook lakken en de kleur removen? Ik wil de kleur van mijn nagels namelijk graag kunnen aanpassen aan mijn outfit. Daarom neem ik gewone neutraal gekleurde nagels.

  • Miranda24

    Hoi Ruscha,

    Gelnagels kan je gewoon lakken in alle gewenste kleuren, het is wel verstandig altijd eerst een basecoat aan te brengen, zodat de nagels niet verkleuren.

    Groetjes Miranda

  • jeannette

    ja tuurlijk kun je je gelnagels lakken en daarna removen, maar denk er wel om dat je geen remover neemt waar aceton in zit.

    je kunt ook gewoon remover zonder aceton kopen en is volgens mij niets duurder.

    mocht je in de buurt van amersfoort wonen wil ik je nagels wel zetten

    groeten Jeannette

    ruscha schreef:

    >

    > Ik ben van plan om gelnagels te laten aanbrengen. Doch, ik

    > ben een totale leek op dat gebied en ik zou graag willen

    > weten: kun je die nagels later zelf ook lakken en de kleur

    > removen? Ik wil de kleur van mijn nagels namelijk graag

    > kunnen aanpassen aan mijn outfit. Daarom neem ik gewone

    > neutraal gekleurde nagels.

  • Priscilla

    Ik heb pas gelnagels latten zetten,

    maar toen ik ze in een andere kleur wou lakken,

    droogde het niet, en kon ik de dag erop de lak er zo aftrekken,

    is dit normaal?

    of zou ik ze dan eerst goed moeten vijlen?

    groetjes priscilla.

  • DreamNails

    Priscilla,

    Waarscheindlijk heb je je nagels niet dof gevijlt met een white block voordat je de nagellak aan gebracht hebt.

    De gel nagels is altijd na afwerking glanzend en glad.

  • D26

    Bij de gel die ik gebruik kun je de nagels gewoon lakken zonder ze dof te vijlen.

    Wel is het natuurlijk belangrijk om even de nagels goed te ontvetten.

    Bijvoorbeeld door met aceton vrije nagellak remover de nagels schoon te maken.

  • Eva

    Gelnagels dof maken is echt niet nodig hoor! Nog nooit van gehoord….Op kunstnagels (gel en acryl) is het juist heel goed mogelijk om te lakken. Beter zelfs dan op de natuurlijke nagels. Wel eerst even een basecoat!

  • DreamNails

    Weet ook wel dat op gel en acryl nagels nagellak geplaatst kan worden,dat kan inderdaad heel goed,maar wij plaatsten deze altijd na het model vijlen en voor het afwerking met een top gel of een top coat lak.

    Maar als ik het stukje van priscilla goed lees en begrijp heeft zij haar nagels heeft laten zetten bij iemand, ik neem aan dat de nagels dan ook af gewerkt zijn met,

    of een top coat lak of een top gel,hier overheen blijft de nagellak dus echt niet zitten en moet je die eerst dof en iets op gebufferd worden zodat de glad heid eraf is.

  • wen3

    nee dat hoeft niet, ik kan er heel makkelijk over heen lakken. Over topgel of topcoat.

  • Eva

    Inderdaad… Op een afgewerkte nagel ( topgel of topgloss) hoef je nooit te bufferen. Totaal overbodig en ook zonde van de nagel. Wanneer je de lak er weer af wilt, hou je tenminste nog een mooie glanzende nagel over. Ik doe het bij mezelf en de klanten heel vaak, en zonder problemen. Heb nog nooit klachten gehoord.