nailart boeken

  • Tamara

    Hallo,

    Wij hebben een hele leuke collectie nailart boeken te koop.

    Kijk op www.hairandnails.nl

  • christina

    The Nailart.

    Het is een blad boordevol nailart van nagelstylisten vanuit de hele wereld. Het verschijnt 1 keer per 2 maanden.

    Mooie foto’s, stap voor stap nailart, echt een inspiratiebron voor iedere nagelstylist.

    The Nailart kost 20,00 € exclusief verzendkosten.

    Vind ik erg prijzig voor een blad!! 6x per jaar 20 euro ex. verzend kosten is toch ruim 120 euro per jaar.

    vraag me af hoe veel pagina´s het blad wel niet telt als het 20 euro moet kosten. Ik ben niet krenterig ofzo maar als ik het even omreken naar gulden is een bedrag van ruim 44 euro per 2 maanden wel heel erg duur

    Moest het even kwijt.

    Als er mensen zijn die het blad met elkaar willen delen is het wel leuk om uit te proberen.

    Zou graag wat meer info willen over het blad en waarom het zoveel geld waard is.

    Groetjes christina

  • Tamara

    Het is geen blad maar meer een boek. Het is helemaal niet verplicht om elke uitgave te kopen, het is aan de mensen zelf of ze elk nummer willen hebben.

    Het boek heeft ruim 92 pagina's. Het is geen blad zoals de profnail, maar echt een boek met alleen maar nailart foto's. Het meeste van de foto's is van koreaanse nagelstylisten. Er zit een selectie in dat heet het worldwide pavilion, en daarin kunnen nagelstylistes die foto's van hun nailart opsturen hun werk geplaatst krijgen. Tot nu toe hebben we alleen nog maar hele positieve reacties op het boek gehad, en mensen moeten zelfs weer wachten op hun boek omdat ze zo snel worden verkocht.

    Ik lever dit boek ook aan groothandels, en het wordt zelfs voor 29,50 verkocht.

    Als u graag verdere info wilt hebben, dan kan ik u alleen aanraden om er eentje te kopen ( of desnoods te delen met iemand anders)

    Mocht u nog meer vragen hebben dan hoor ik het graag.

    groeten,

    Tamara Bhagoe

    T&C Hair and Nails

    www.hairandnails.nl

  • denise de seriere

    hoi tamara,

    ik zou graag het boek van miss oh bij jou willen bestellen.

    kun je me even een mailtje sturen over hoe en wat!

    alvast bedankt.

    groetjes denise

  • denise de seriere

    hoi tamara,

    ik zou graag het boek van miss oh bij jou willen bestellen.

    kun je me even een mailtje sturen over hoe en wat!

    alvast bedankt.

    groetjes denise