tips

  • sandra

    hallo, ik heb een paar vragen, ik heb twee jaar terug enkele lessen gevolgd voor het zetten van acrylnagels.Ik heb toen gewerkt met producten van Creative. Ik heb moeite met het maken van een mooie smile lijn.(ben sinds die tijd wel regelmatig nagels aan het zetten).Nu had ik bedacht dat ik witte tips kan gaan gebruiken. Moet ik deze ook blind vijlen? en welke poeder moet ik dan gebruiken?de witte of de clear?BvD groetjes sandra

  • asja

    Nee, ik zou die rand niet wegvijlen, want dan heb je alsnog geen strakke smile-line. Je moet uiteraard wel de tip opruwen en dan heel voorzichtig zijn als je in de buurt van je smile-line bent. Als je een freesmachine gebruikt, dan kan je wel voorzichtig die rand dun vijlen. Gewoon een kwestie van een paar keer uitproberen. En wat het poeder betreft zou ik een clear gebruiken of eventueel een iets roze. Maar zeker geen witte poeder. Suc6.

  • Rian

    Ik zou alleen de tip opruwen, "de tip wegbenden hoeft bij french tips niet! Ik zou gewoon de blush (als je in de creative lijn zit) gebruiken dit is het mooiste. Gaat heel erg goed, maar voor een strakke smileline moet je veel geduld, een vaste hand en veel oefening hebben.

    Groetjes Rian