Losse randen

  • bianca

    Wie heeft er raad?

    Iedere keer gaan de randen van de acrylnagels los of breken af, al bij verschillende klanten. Dat was het merk Pinnacle.Zelfs met primer blijft het er niet opzitten. Ik wordt er een beetje moedeloos van. Wie weet wat?

  • christina

    de verhouding ussen liquid en acryl is niet juist. Hierdoor ontstaat er lifting. ( los latende randjes) vooral bij de nagelriem.

    Nu heb ik voorheen ook met pinnacle gewerkt en persoonlijk vind ik het merk niet optimaal.

    Ik en naast mij meerdere hebben enkel met dit merk last van kristallisatie. Hiervoor heeft pinnacle wel een vloeistof maar die lost het probleem niet op.

    Heb daarna verschillende andere merken gehad en bij geen van alle een probleem.

    Een andere oorzaak van lifting is:

    Niet goed vet vrij maken.

    Niet goed de nagelriemen verwijderd

    niet goed de nagel opgeruwd

    Te ver de nagel weg veilen etc

    In een van de nummers van Prof nail staan alle oorzaken beschreven. Misschien handig om dit nr te kopen.

    Ik kan wel doorgeven welk nr het was. Nabestelling kost 8 euro.

    Groetjes Christina

  • bianca

    Bedankt voor je tip. Ik ben al over gegaan op Shamaya kijken of dat gaat.

    je had het over de verhouding, is het bolletje dan te nat mischien?Want opruwen en vetvrij maken dat doe ik allemaal.

  • Annet

    Ik had dit ook vaak problemen gehad! Maar nu heb ik spullen van Magnetic in Soesterberg te koop. Dit bedrijf heet Mey Liang! Daarna heb ik nooit meer problemen gehad, dat is echt pas fijn gevoel!!!

    Succes!

    Groetjes Annet

  • bianca

    Bedankt voor je berichtje Annet.

    Ik weet niet of het aan het merk ligt. Bij mijzelf blijft nu ik Shamaya gebruik er goed opzitten, misschien heb ik nog niet genoeg ervaring. Ik doe dit nog niet zolang.

    Ik heb wel een cursus gedaan maar in de praktijk komen de vragen pas.Als je dit probleem bij een groothandel vertel dan kraken ze alle merken af en moet je hun merk proberen weer een hoop geld want denk maar niet dat ze proefmonsters meegeven!!! Sorry, ik moest me even uiten maar ze kunnen niet objectief blijven en raad geven, daar baal ik een beetje van.

    Groetjes

  • Rian

    Hoi Bianca,

    Bij nail creation in weert geven ze wel proefjes, maareh ik werk zelf met creative en dat is echt een topmerk!!! Nooit lucht!!! Ook een tip is om iets verder van de nagelriem af te blijven hierdoor voorkom je ook lifting, ook platvijlen bij nagelriem is belangrijk en mooier!!! De acryl van Nails only is trouwens ook fijn die loopt niet in de nagelriemen dus geen lifting!!

    Groetjes Rian

  • Manuela

    Vraagje!!!

    Ik gebruik het merk IBD acryl en gel, maar ik heb dus ook vaak last van de loszittende randjes. wordt daar af en toe moedeloos van. Wat doe ik dan verkeerd met de verhoudingen, te nat of te droog.

    Doe precies hetzelfde wat ik in de cursus ooit heb geleerd. vijl het goed en vetvrij maken doe ik ook goed en goed bij de randjes wegblijven.

    Dus dan moet het met de verhoudingen zitten, want of ik ze nou bij mezelf zet of bij een klant het gebeurd af en toe. pfff gelukkig niet altijd. hahahaha maar ik las jullie stukjes en ik voelde me meteen niet meer de enigste hahahaha die er dus af en toe last van had.

    Wie heeft raad. alles is welkom. moet ik soms een beter product gebruiken. oja heeft er iemand goeie hahaha ervaringen met het merk Irene. Vraagje van me vriendin die gaat daar een cursus mee doen.

    Alvast bedankt voor jullie reacties

    Groetjes Manuela

  • christinebynails

    hoi christina zou je voor mij dat profnail nr door kunnen geven ben er ook geintereseert naar groetjes je naam genoot christina schreef:

    >

    > de verhouding ussen liquid en acryl is niet juist. Hierdoor

    > ontstaat er lifting. ( los latende randjes) vooral bij de

    > nagelriem.

    >

    > Nu heb ik voorheen ook met pinnacle gewerkt en persoonlijk

    > vind ik het merk niet optimaal.

    >

    > Ik en naast mij meerdere hebben enkel met dit merk last van

    > kristallisatie. Hiervoor heeft pinnacle wel een vloeistof

    > maar die lost het probleem niet op.

    > Heb daarna verschillende andere merken gehad en bij geen van

    > alle een probleem.

    >

    > Een andere oorzaak van lifting is:

    >

    > Niet goed vet vrij maken.

    > Niet goed de nagelriemen verwijderd

    > niet goed de nagel opgeruwd

    > Te ver de nagel weg veilen etc

    >

    > In een van de nummers van Prof nail staan alle oorzaken

    > beschreven. Misschien handig om dit nr te kopen.

    >

    > Ik kan wel doorgeven welk nr het was. Nabestelling kost 8 euro.

    >

    > Groetjes Christina