kneepjes van het vak

  • Christel

    Een paar maanden terug heb ik een opleiding acryl gedaan maar ik wil de kneepjes van het vak goed leren.

    Nu in de praktijk kom ik dus problemen tegen en omdat ik te weinig klanten heb krijg ik niet genoeg routine en kan ik nergens terecht met mijn vragen.

    Is er iemand die zich vrijwillig aanbiedt ( die dat leuk vind natuurlijk)waar ik een paar keer mee mag kijken en ervaringen mee kan uitwisselen? Ik kom uit de buurt van Rotterdam.

    Ik hoor het wel.

    Groetjes Christel

  • Nathalie

    Ik zit eigenlijk precies met hetzelfde als jou..

    Ik heb net een berichtje geplaatst met onderwerp probleemnagels, omdat ik gewoon daar nog te weinig ervaring mee heb..

    Als er een nagel bij een klant afbreekt of iets dergelijks, wil ik gewoon weten waar het aan ligt, of ik de volgende keer iets anders, of juist beter kan doen..

    Af en toe is het daarom wel handig om aan mensen met een hoop ervaring wat te vragen..

  • Coloured Hair & Nails

    Hallo

    waarom neem je geen oefen hand dan heb je niemand nodig en kun je lekker oefenen kijk eens op mijn website

    www.colouredhair-and-nails.nl

    wij verkopen oefen handjes niet zo duur

    Ben docente nagelstyliste en geef ook les nu prive omdat we de zaak hebben verkocht.

    Kijk maar even heb je dan nog vragen mail of bel gerust

    met vr gr jolanda

  • Nathalie

    Hai Jolanda,

    ja klopt ik heb ook een oefenhand. Was verplicht om aan te schaffen toen ik met de cursus begon. Het is zeker wel handig. Maar een oefenhand die doet niks. (ja logisch maar ok..) Dus daar blijven die nagels wel mooi opzitten ook al is het na 5 weken, ik bedoel maar, een echt persoon die doet dingen en werkt ermee en zo moet je natuurlijk ervaring opdoen..

    Ik las bij een eerder berichtje dat je al 15 jaar nagelstyliste bent, dus je zal behoorlijk wat ervaring hebben..

    Gr Nathalie