welke!

  • ilona

    hoi allemaal.

    ik ga bijna op vakantie en nou wil ik graag mooie nagels. Welke kan ik het beste nemen acryl of gelnagels. Welke zijn het sterkste want als ik daar met een gebroken nagels zit is dat ook niet alles. denk ook aan zwemmen met chloor enzo. alvast bedankt voor jullie reactie.

    groetjes ilona

  • Annet

    hallo,

    Ik vind dat Gelnagels het sterkste, moet alles tegen kunnen.

    Ik heb gelnagels, en doe echt van alles zonder handschoenen aan te trekken!!!

    Dus het beste voor jou is dat je gelnagels nemen…

    Groetjes Annet

  • Laura

    Hoi

    Volgens mij kan je het beste acryl nemen dat is het sterkste en het kan tegen chloor want gel is flexibeler dus dat breekt sneller ik zet zelf namelijk ook gelnagels en ik heb het allemaal geleerd dus ik zou gaan voor de acryl en met gelnagels mag je ook niet in chemische spullen zoals chloor want dat lost uiteindelijk op en word heel erg zacht

    Groetjes Laura

  • Annet

    Hallo,

    Ik heb nergens last van. Ik heb namelijk zelf zwembad in mijn achtertuin, dus er zit aardig veel cloor in. De gelnagels blijven bij mij goed zitten, zelfs ook zout van de zee zitten ook goed. Geen luchtje of zacht of iets anders.. Geen enkele probleem!

    Oh ja, Als je acryl wil weghalen, dan moet je vingers in remover met acton dan gaat acryl wel zachter en gaat lost uiteindelijk op.

    (laura; alles wat je leert, moet je eerst uitproberen of het waar is, want ik heb vakos diploma gehaald en heb idd ook geleerd maar heb nergens last van.)

    Groetjes Annet

  • brutus

    he hallo ilona

    ik vind dat je gewoon eens naar een studio bij jou in de buurt moet gaan en jezelf

    daar eens goed moet laten voorlichten want het is voor iedereen verschillend

    wat je laat zetten

    zelf werk ik alleen met acryl omdat ik en mijn klanten daar het meeste bij gebaat zijn (heb nog nooit geen klachten gehad)

    ik weet niet waar je ergens woont maar laat nog even iets weten oke?

    o ja zelf kom ik uit zeeland

    groetjes jeannette

  • christina

    Ik raad je ook acryl nagels aan. Maar dan wel aangebracht met een sjabloon en niet met een tip.

    Een lijm verbinding is niet zo sterk als je zou denken. En vooral als je veel met je handen in het water zit kan dit lijden tot loslaten.

    Annet, je zit niet met je handen in aceton om ze eraf te weken. Maar in acryl remover. Wat niet zo schadelijk is als pure aceton.

    Gel nagels verwijderen is ook niet zuper om te doen.

    Natuurlijk heeft iedereen zijn voorkeur, en dat is ook logisch.

    Maar naar mijn weten is acryl veel sterker dan gel nagels.

    succes ermee

  • ilona

    Bedankt voor jullie reacties. Ik woon in Noord-Holland dus ik ga gewoon hier in de omgeving even rondkijken.

    groetjes ilona

  • freakynails

    Ik zou acrylnagels nemen, ik heb ze zelf ook en doe er werkelijk alles mee, nooit geen last.

    groetjes

  • Daisy

    Het gaat er niet alleen om wat je erop doet maar wie het erop doet en hoe jouw nagel zelf reageert want bij de ene klant blijft het 7 weken zitten en bij een andere klant maar 3 weken.

  • freakynails

    dat is zeker waar!!! want ik heb nu klanten die eerder bij een andere nagelstudio kwamen en niet tevreden waren over het resultaat, samengevat lagen de nagels er binnen een week vanaf, en van oliën hadden ze nog nooit gehoord, evenals het blenden van de tips, enzovoorts, dus er wordt gewoon een hoop gerotzooid in de nagelbranche, dat is duidelijk, maar goed, ik heb die dames onder behandeling en ze zijn stuk voor stuk super tevreden met het resultaat, en vooral omdat er na 3 weken alleen een nabehandeling nodig is en niet dat ze 3 x per week moeten bellen omdat er nagels af liggen. Dus welke nagels je ook kiest gel of acryl, het is inderdaad net hoe de nagels geplaatst worden.Een goeie prep is het allerbelangrijkste en natuurlijk ook de hygiene !!!