overstappen van merk

• designer nails

hoi allemaal

ik zit er over na tedenken om van merk teveranderen

ik werk nu namelijk met nails only maar is vrij dus met spullen

en zit erover na tedenken om met het merk

nail creation tegaan beginnen

wie heeft met dit merk ervaring en werk het een beetje lekker?

• marjan

Ik werk met nailcreation, zowel acryl + Gel. Ik vind het heel fijn materiaal om mee te werken. Ik ben sins een jaar helemaal overgestapt op nailcreation. Ik heb toen een gratis proefpakketje aangevraagt, mischien iets voor jou !

• majory

hallo nailcreation is ook een heel duur merk

werk er zelf mee.Is heel fijn werken alleen met bestellingen is er heel veel problemen telkens.

groetjes majory

• marjan

ik heb nog nooit problemen gehad

• yvonne

Hoi,

Ik heb ook vaak problemen met de bestellingen, maar uiteindelijk komt het altijd weer goed.

Mijn ervaring met de producten van Nail Creation zijn goed. Maar ik heb sinds kort van Creative acryl kunnen “proeven” en om eerlijk te zijn vind ik die nog beter. Al is die weer duurder. Problemen van lifting enz. zijn allemaal opgelost. Zelf klanten waar bij de andere merken het niet deden, daar lukt het wel met Creative. Ik ben er nu wel achter dat je toch vaak het duurdere merk kan pakken want die nagels blijven gewoon beter zitten, en klanten komen dus ook terug ipv dat ze weg blijven omdat de nagels er telkens af vallen of zo.

Ik heb nog genoeg liquid van Nail Creation en dat gebruik ik nu voor mijn color acryl. Maar voor mijn “gewone” nagels gebruik ik Creative. De color gels van Nail Creation zijn wel echt top. De lakken van Nail Creation worden jammer genoeg snel dik. En dat vind ik weer jammer, want ze hebben van die leuke kleine flesjes om te verkopen.

Ik ben op zoek naar een ander merk wat ook voor een leuk prijsje kleine flesjes verkoopt. Misschien dat jij nog een tip heb?

Groetjes

• marjan

Gelukkig heb ik nog nooit problemen gehad met creation.

Maar betreft de lakjes heb je zeker gelijk ik heb daar ook slechte ervaringen mee..

ze worden snel dik en drogen niet snel. Ik bestel nu kleine lakjes van Mavala deze lakjes zijn echt top ! en verkopen heel goed onder de klanten doordat ze goed dekken en snel droog zijn en vooral niet duur zijn.

• yvonne

Ik ben echt op zoek naar nieuwe lakjes in kleine flesjes, heeft Mavela ook kleine flesjes en wat is jouw verkoopprijs. En wie is daar de groothandel van?

groetjes

Yvonne

• marjan

Mavala verkoopt alleen kleine flesjes. Ik verkoop ze voor 3,25. Je kunt de lakjes kopen via een distribiteur in in nederland ( ze komen oorspronkelijk uit zwitserland)

Ze heten Snel import bv in katwijk. kijk ook een op www.snelimport.nl of

www.mavala.nl op deze site staan alle kleurtjes en flesjes die er zijn.. als je op deze pagina nagels aanklikt en dan make-up krijg je alle kleurtjes te zien. Ik heb toevallig gisteren weer heel veel leuke nieuwe pastel lakjes besteld en die zijn echt geweldig mooi.

• yvonne

Hoi Marjan

Heb jij er dan geen moeite mee dat bijv. een douglas ook dit merk verkoopt, ik zoek het liefst iets wat men niet in de winkel kan kopen. Maar in ieder geval bedankt voor de tip ik ga wel even kijken.

groetjes Yvonne

4 Ever Nails

• marjan

Bij douglas verkopen ??? ik ben dit merk nog nooit tegengekomen in de winkel tenminste niet bij mij in de buurt het zou kunnen natuurlijk. Maar ondanks dat het is gewoon een topproduct en ik verkoop mijn klanten liever een goed product die ook in de winkel te koop is dan een slecht product dat niet in de winkel te koop is. Jij niet dan ?