Hoi,
Ik heb ook vaak problemen met de bestellingen, maar uiteindelijk komt het altijd weer goed.
Mijn ervaring met de producten van Nail Creation zijn goed. Maar ik heb sinds kort van Creative acryl kunnen “proeven” en om eerlijk te zijn vind ik die nog beter. Al is die weer duurder. Problemen van lifting enz. zijn allemaal opgelost. Zelf klanten waar bij de andere merken het niet deden, daar lukt het wel met Creative. Ik ben er nu wel achter dat je toch vaak het duurdere merk kan pakken want die nagels blijven gewoon beter zitten, en klanten komen dus ook terug ipv dat ze weg blijven omdat de nagels er telkens af vallen of zo.
Ik heb nog genoeg liquid van Nail Creation en dat gebruik ik nu voor mijn color acryl. Maar voor mijn “gewone” nagels gebruik ik Creative. De color gels van Nail Creation zijn wel echt top. De lakken van Nail Creation worden jammer genoeg snel dik. En dat vind ik weer jammer, want ze hebben van die leuke kleine flesjes om te verkopen.
Ik ben op zoek naar een ander merk wat ook voor een leuk prijsje kleine flesjes verkoopt. Misschien dat jij nog een tip heb?
Groetjes