nagellak/olie flesjes ( lege)

• ilonka

Hoi Allemaal,

Mischien een gekke vraag, maar ik ben al een tijdje op zoek naar lege nagellak/olie flesjes.

Zodat ik zelf de flesjes kan vullen met bijvoorbeeld gemengde kleurtjes nagellak of nagelriem olie.

Tot nu toe kan ik ze niet vinden. ( ben het toen 1x tegengekomen bij een groothandel, maar weet niet meer welke)

Wie o wie, kan mij verder helpen alvast bedankt!

Groetjes ilonka

• yvonne

Voor je nagellak weet ik nog geen idee, maar voor je olie wel, gewoon bij de apotheek flesjes met een pipetje halen ( vaak gratis). Zo neem ik altijd een flesje olie mee, als ik een weekend weg ga of naar klanten toe ga. Ik haal dan wat olie uit mijn salon verpakking. echt super!

groetjes Yvonne

• coloured hair & nails

Hallo

wij verkopen flesjes vitamine olie 5 ml gekleurd misschien heb je ze ooit eens bij ons gekocht zou kunnen

we verkopen nu een display met 40 olietjes voor 40.00 maar de bezorgkosten moet je zelf betalen mocht je het willen

inl 0653896338

www.colouredhair-and-nails.nl alleen zijn we bezig met de website

• ilonka

Ik ben opzoek naar lege flesjes om zelf te vullen met nagel olie of om nagelijk in te mengen.

Ik ben dus niet opzoek naar gevulde flesjes olie, die kan ik immers ook wel bij mijn groothandel krijgen.

maar bedankt.

Yvonne, je tip was geweldig ik heb ook al wat flesjes gehaald bij de apotheek kost me 40 cent per flesje bij de ander 40 voor de 2 en bij weer een ander heb ik hem gratis.

Dus volgemdekeer ga ik wel weer naar die laatste terug, hahaha.

Groetjes ilonka