branden onder lamp

• destiny

Hallo,

Ik gebruik sins kort gel van nailcreation, nu is het zo dat klanten beginnen te klagen dat dat hun nagels zo branden onder de lamp. De nagels zijn niet te dun en ik doe er ook geen dikke laag op. Wie weet waar het door komt en hoe ik het kan op lossen. Want het is niet de bedoeling dat mijn klanten pijn gaan lijden… toch

groetjes destiny

• maryann

Dat komt door de gel. Is heel normaal. Even blazen en als het goed is dan verdwijnt het branderige gevoel weer.

• Danielle

Hoi Destiny!

Ik heb zelf ook al vaker dit meegemaakt en ik kan je de oorzaak ook niet vertellen… Wat ik meestal zeg is wanneer de klant de nagels maar enigzins voelt tintelen, ze haar hand gelijk uit de lamp moet halen. 10 seconden wachten, opnieuw in de lamp en het is weg… Dus direct bij n kleine tinteling al, anders ben je al te laat.

Suc6!

Groetjes, Daan

• karin

Bij het uitharden van de gel (bouwgel) komt het regelmatig voor dat het gaat branden in de lamp,ieder mens is niet gelijk de 1 is gevoeliger dan de andere maar mijn ervaring is dat het maar zelden voorkomt,en zeker als je de hand langer laat afkoelen dan is de risico heel klein kost wel een beetje meer tijd,maar de klanten hebben dan geen pijn,Succes