Ik koop nu mijn spullen bij BT nails in rotterdam. www.btnails.nl
Op de website staat nietecht super veel. Het zijn zeer vriendelijke mensen. Staan je altijd te word hoe vaak je ook belt of mailt.
Op woensdag is er koopavond tot 10 uur. En woensdag 11 augustus hebben ze tussen 8 en 9 uur een kortings uurtje op ieder tweede identieke product 55% korting.
Je kunt om te beginnen een acryl kit aanschaffen van odessey daar zit direct alles in. vloeistof, acryl 2x 50 gram in wit en pink ik geloof 4x of 2x een potje van 20 gram met naturel en clear acryl.
penseel olie, pre prime, primex bonder, acrylic sealer en ik geloof 3 veilen. Oja en een dappendisch met schroefdeksel.Sjablonen en tips
voor 135 euro excl. btw
Ik kan nog het een en ander vergeten zijn.
als je hier interesse in mocht hebbenlaat me dit dan even weten per e-mail info@ilonka-model.com
Ik moet namelijk zo'n kit voor iemand kopen en wou dit die woensdag doen als jij dit kit nu ook wil hebben kunne we hem die woensdag tegelijk halen dan is er een korting van 55% en dat delen we dan.
Hebben we alle twee profijt van.
groetjes ilonka
PS: als je opbelt naar ze kun je prijslijsten opvragen. Wil je meer informatie kun je bijvoorbeeld vragen naar Angela. Daar stel ik ook altijd mijn vragen aan en heb ook bij eens een cursusdag gedaan. Erg vriendelijk en verteld je alles wat je maar wilt weten