monica 15-08-2004 21:27 Hoi Marjan,Ik zag een nailtrainer op www.marktplaats.nl.De verkoper heeft heel veel spullen te koop dus misschien kun je ook alleen de nailtrainer overnemen.Succes. Rapporteren
marjan 17-08-2004 22:27 Hoi,MonicaZeer attent van je dat je reageerde,op mijn oproep.Zou je mij kunnen vertellen waar ik precies moet kijken op marktplaats?met vriendelijke groeten,Marjan Rapporteren
Monica 18-08-2004 20:24 Hoi Marjan,Ga naar www.marktplaats.nlkleding/schoenenrubriek: uiterlijke verzorgingtrefwoord: nailtrainerAdvertentie nagelstudio te koopwww.marktplaza.nl kan je ook nog kijken of www.2ehandsmarkt.nlSucces. Rapporteren
marjan 18-08-2004 22:36 Monica,Bedankt voor je andwoord en verdere advies ik zal snel gaan kijken, misschien mailen we wel weer eens.Ben je ook bezig met de nagels?Bedank, Marjan Rapporteren
Monica 19-08-2004 19:00 Hoi Marjan,Inderdaad ik heb een nagelstudio en daarbij een webwinkel.Ik neem aan dat je op cursus gaat omdat je een nailtrainer nodig hebt, waar ga je?Mail me anders maar op mijn e-mailadres als je dat prettiger vind. Rapporteren