lakken eigen nagel

• Mo

ik heb een aantal manicure klantjes die ook graag hun nagels gelakt willen hebben, ook met een leuke art erop. nu loop ik alleen tegen het probleem aan dat nagellak op de eigen nagel maar hooguit een dag of 4 mooi blijft. van een leuke art wil iemand natuurlijk wel wat langer genieten. wie o wie heeft tips of weet trucjes om lak/art op eigen nagel langer te laten zitten.

alvast bedankt

• Esther Bijoutifull You

je kan ook gewoon een hele gekleurde acryl-gel laag zetten en daarop de art maken.

dat blijft mooi tot ze weer komen om op te vullen.

vinden ze het niet meer leuk, dan vijl je het er gewoon weer af!

Esther

• Mo

bedoel je dat je gewoon een dunne laag gel aanbrengt zonder echt een kunstnagel te bouwen, gewoon als een soort van base-coat-laag.

• Esther Bijoutifull You

nee je kan op bestaande acryl of gel nagels een gekleurde acryl of gel laag aanbrengen. als je die afwerkt zoals je gewend bent kan je er art overheen maken.

met gel is het mooier vind ik omdat je dat heel dun kan afwerken.

Esther

• Mo

maar dat is nou juist het probleem, deze klanten willen geen kunstnagel, maar wel mooi gelakte nagels waar de nagellak niet binnen no-time vanaf ligt….. heb je daar ook een trucje voor zonder dat je een hele kunstnagel moet maken???

• yvonne

Hoi

Ik gebruik ook wel eens de high gloss van Nailcreation een ultra dunne gel!

ipv. een nailart sealer, maar heb je de sealer van Shirley A. al eens geprobeerd?

groetjes

• Mo

wat ik eigenlijk wil weten is dit: als je nagellak op een kunstnagel doet blijft het perfect zitten maar op een natuurlijke nagel niet/minder, bestaat er een produkt/trucje (dus anders dan een base-coat) waar je eerst de natuurlijke nagel mee bewerkt en waar je dan de nagellak overheen doet, zodat het net zo hecht als aan een kunstnagel???

• yvonne

Zover ik weet kan je alleen maar een laagje acryl/gel op je natuurlijke nagel doen . Maar als je het goed in sealed dan blijft de nagellak/nailart toch ook goed zitten!

Ik zie het probleem niet, wat voor merk nagellak gebruik je dan, misschien dat een ander merk ook helpt…

gr. Yvon