Afzuigsysteem

• yvonne

Wie weet een goed afzuigsysteem, wat goed afzuigd maar ook weinig geluid maakt!

Ik heb nu zo'n 2 in 1 ding ( armsteun met afzuiger) maar wil nu graag een inbouw.

• nagelstudio nail insanity

he yvonne als jij een andere hebt gevonden wil ik je oude afzuiger wel overnemen

• Mo

hoi, kijk eens op de site www.silent-air.nl

• Mo

sorry, moet zijn www.silent-air.com

• yvonne

Hoi, Mo

Ik ken de silent air van de advertenties in de prof nail, maar hoe is deze met het geluid? Heb jij er zelf ook één? En heb jij ook zo'n geurafzuiger, want die heb ik op het internet bekeken, maar is dat wel handig als je potje daar in moet staan?

Groetjes Yvonne

• yvonne

Hoi

Voorlopig heb ik nog geen ander, omdat ik nog niet weet welke, en mijn tafel die op maat gemaakt wordt is nog niet klaar, maar als het zover is zal ik aan je denken!

groetjes

• Babs

hoi yvonne, ik ken de silent-air. vind het een geweldig apparaat, makkelijk in het onderhoud en inderdaad weinig tot geen ronddwarrelend stof. ze hebben verschillende dealers, staan op de site, misschien een bij jouw in de buurt dan kan je zelf eens gaan kijken

• Mo

heb zelf nog niet met deze afzuiger gewerkt, ben wel bezig met aanschaf

• Monica

Hoi Yvonne,

Ik wil wel graag je ervaring weten over de 2in1 want ik zit er ook over te denken aan zo`n armsteun maar als het niks is dan koop ik liever een betere.

Misschien kun je beter de beurs in september afwachten voor je afzuigsysteem.

MVG

• yvonne

Natuurlijk ga ik de beurs afwachten, daar heb ik de “mobiele” ook gekocht vorig jaar. Hij is me altijd prima bevallen hoor, alleen vind ik dat hij erg veel herrie maakt. Sommige klanten praten wat harder dan de ander, en bij de stille klanten is het soms moeilijk ze te verstaan, en dan moet ik de hele tijd vragen: sorry wat zei je!

erg lastig. Maar qua afzuiging prima hoor. Het voordeel van de mobiele 2 in 1 is dat als je een keer buiten de deur moet werken door omstandigheden dan kan je hem makkelijk meenemen.

Ik hoop dat de silent air ergens in de aanbieding is op de beurs. Want daar in die herrie is het ook moeilijk om te horen of ze wel of niet stil zijn.