advies

• Celine

Ik wil graag een opleiding nagelstyliste gaan doen en wil weten wat een goede opleidingsinstituut is. Het liefst in Gelderland. The Nail Academy in Huissen is dat een aanrader? In Wijchen moet er ook eentje zitten.

Wie kan mij advies hierover geven.

gr. Celine

• Annet

Hallo Celine,

Ik heb nagelstyliste opleiding gedaan in Barneveld, heet Amice.

Ik vond een goede opleiding!

En er is ook in Soesterberg een opleidingsinstituut, heet Mey Liang.

Daar haal ik altijd een spullen op.

Groetjes Annet

• Celine

Hoi Annet,

Ik ben weer een stapje verder gekomen!!

Dankje!

Groetjes Celine

• Merel

Hoi Celine,

Heb net al op een ander berichtje van je gereageerd, vraag maar eens informatie bij Professionails, zijn ook erg goed, en ook qua prijs/kwaliteit erg interessant, hun internetsite is: www.nageltheater.nl en ze zitten in Barneveld, wie weet is het wat voor je.

Succes!!!

• erika

Hoi,

Ik zie dat jij ook op zoek bent naar een goede opleiding. Zelf heb ik ook al info opgevraagd in Huissen en ben benieuwd of je al reacties hebt gekregen of dit een goed opleidingsinstituut is. Wil graag een goede opleiding en het serieus aanpakken.

Hoor ik even van je?

Groeten

Erika (Doetinchem)Celine schreef:

>

> Ik wil graag een opleiding nagelstyliste gaan doen en wil

> weten wat een goede opleidingsinstituut is. Het liefst in

> Gelderland. The Nail Academy in Huissen is dat een aanrader?

> In Wijchen moet er ook eentje zitten.

> Wie kan mij advies hierover geven.

>

> gr. Celine

• Astrid

In Wijchen zit Florance Nails. Die geven opleiding en hebben een groothandel.

Ik weet niet of ze daar goed zijn. Ik heb in elk geval nooit iets slechts over de opleiding gehoord.

Ik weet alleen dat het aardige dames zijn die daar werken. Ik bestel daar mijn producten.