onduidelijkheden!!!

• Celine

Als ik op internet kijk zie ik dat verschillende opleidingsinstituten allemaal met verschillende merken werken.

Ik ben onder andere het merk “Creative” en “Mey Liang ” tegengekomen.

Welke merk wordt het meest gebruikt?

Ook zie ik dat er bijvoorbeeld opleidingsmogelijkheden zijn bij nagelstylisten, die naast het het helpen van klanten ook opleiden.

Zijn die evengoed als instituten of worden die afgeraden?

Wat betaal je gemiddeld voor een allround nagelstylist opleiding?

Ik ben bedragen tegengekomen van tussen de ? 2000,00 - ? 3800,00.

Tenslotte:

Wie heeft er opleiding gedaan bij The Nail Shop in Arnhem?

Is dat een aanrader?

Het zijn veel vragen maar ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes Celine

• yvonne

Hoi, ik zelf heb een opleiding gevolgd bij La Lique een écht opleidings centra, ook Mey Liang is een goede, en zo zijn er nog wel meer. Zij werken met de duurdere merken maar daar staat tegenover dat je een zeer goede opleiding krijgt van docenten die al jaren in het vak zitten en speciaal papieren hebben gehaald om te kunnen lesgeven. Zelf heb ik het niet zo op die stylistes die nu voor een paar 100 euro een cursus geven. Oké ik was meer geld kwijt, maar ik weer zeker dat ik toch veel meer info heb gekregen en mezelf onderscheid van de andere stylistes. Bijv. ziektes herkennen is erg belangrijk en noem het maar op.

Ik denk dat al je een passie voor dit vak hebt dan wil je voor de volle 100% gaan, En alles weten wat maar over dit vak te verkrijgen is. En dat krijg je niet bij een opleiding-kje bij iemand op een kamertje. De concurentie begint nu toch echt wel te komen en dat wil zeggen dat je je moet gaan onderscheiden van de andere. En als jij met goede diploma's en zekerheid met je vak bezig bent dan kom je er wel.

groetjes

• Nathalie

Ik heb de cursus bij Mey Liang in Soesterberg gedaan, zeker wel een aanrader. Neem anders eens een kijkje op de stand van Mey Liang volgende maand op de beurs in Utrecht.

Gr. Nathalie

• Marianne

Hi, ik heb een opleiding onlangs gevolgd bij The Beauty Company met goede ervaringen. In januari was ik gestart met de cursus (volg een dagcursus van 12 dagen!) en in juni gediplomeerd. Het product is Creative en is super,

Gr. Marianne

• Merel

Hoi Hoi

Weet niet waar je vandaan komt maar ik doe een Opleiding bij Professionails in Barneveld, ben er erg tevreden over, goede produkten/opleiding, leuke sfeer, en ook belangrijk vind ik dat je 1 bedrag aan lesgeld betaald en dat je daar voor elke week (een jaar lang!!) les krijgt.

Succes met het maken van je keuze, best moeilijk hoor want er zijn er zo veel dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet .

Groetjes

• Borduurmiss

Hoi,

Ik zit er ook aan te denken om bij hun een opleiding te gaan doen. Alleen nu is 1 ding mij nog niet geheel duidelijk, betaal je naast de opleiding nog materiaalkosten? Of zit dit erbij inbegrepen?

Groetjes Mirjam