gelnagels

• suus

Beste mensen. Ik heb sinds 2 dagen gel nagels met tips.Maar ik heb continu een drukkend gevoel op me nagel. Tikken op toetsenbord is best pijnlijk. Als ik op de nagel druk dan word dat drukkende gevoel alleen maar erger. En als ik me nagel iets druk, dan steekt dat. Dit heb ik met alle nagels. Ik ken niet eens meer veters strikken of knoop losmaken, aangezien dit pijnlijk is. Wat kan dit zijn???

suus

• Mini Nails

Jeetje Suus dat is wel heel vervelend!

Het kan soms zijn dat de tips te klein zijn genomen, dan sluiten ze niet goed aan en staan ze te strak. Maar bij alle nagels een tip die niet passend is gekozen lijkt me wel sterk.

Ik weet niet zo heel veel van gelnagels ik zet zelf alleen acrylnagels. Is het de eerste keer dat je geldnagels hebt?

Heeft ze misschien je eigen nagel te diep gevijld dat je beschadiging hebt opgelopen? Het is heel moeilijk er iets van te zeggen als je het niet kan zien. Is het verder allemaal wel netjes?

Het beste is contact opnemen met je nagelstyliste en vertellen wat er aan de hand is. Want je moet niet doorlopen met nagels die pijn doen. Als je besluit je nagels eraf te halen kun je dit ook het beste met je styliste bespreken, zij kan dan op een professionele manier de nagels verwijderen, je moet ze er niet zelf aftrekken hoor dan beschadig je je eigen nagels.

Succes, Groetjes Ine , Mini Nails

• sonja

Beste Suus,

Bij het voor de eerste keer kunstnagels zetten kun je ongeveer een dag een licht drukkend gevoel in je nagelbed hebben.Maar als ik jouw verhaal lees is het bij jou echt pijnlijk en al van langere duur.Dit is geen normaal verschijnsel van een nieuwe set kunstnagels.

Ik heb het vermoeden dat de tips die ze geplaatst hebben onder de gel niet helemaal bij jouw nagelbed passen. Zo kan er een te kleine tip gebruikt zijn of een tip met niet de juiste vorm nagelbed, ook kan er een teveel aan gel gebruikt zijn of is de modellage niet helemaal goed.

Het beste wat je kunt doen is contact opnemen met jouw nagelstyliste en jouw klacht uitleggen. Waarschijnlijk zal ze proberen het te verhelpen.

Ga alsjeblieft niet zelf aan de slag, en zeker niet zelf verwijderen!

Hiermee kun je nl. jouw natuurnagel beschadigen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes Sonja.

• Esther

ik denk inderdaad ook of te kleine nagels of je eigen nagel is te dun gevijld.

maar vergeet niet, dat allergie hiervoor ook betsaat.

dat wordt altijd snel vergeten.

succes ermee en asl het lang blijft aanhouden terug gaan naar de studio!!!

inderdaad niet zelf knoeien.

Esther

• yvonne

Hoi,

ik denk ook misschien te kleine tips, en ook die allergie is een goede. Ik heb ook zo'n soort probleem gehad met een klant die huilde van de pijn.( trad. acryl) Wat bleek zij was ernstig ziek, maar wilde het perse proberen (dit ivm een bruiloft). We hebben het geprobeerd, maar helaas het deed te veel pijn. Volgens haar dokter kon het geen kwaad, maar wat wil je.. Mijn klant wilde nagels al was het maar voor heel even. het werd heel even, na 2 nabehandelingen trok ze het echt niet meer. dus hebben we ze er netjes af gehaald. en toch zou ze het zo weer doen als er iets speciaal was! Het was niet zo dat ze al die weken met pijn heeft gelopen, maar zeker 3 tot 4 dagen na de behandeling.

Dus bel je styliste even, samen kom je er wel uit!

• suus

hoi suus,

als je nagels aan de bovenkant pijn doen dan kan het zijn dat je nagels te dun/hard zijn gevijld.

als je nagels aan de zijkanten pijn doen dan is de bolling (spanning) van de tip niet goed geweest.

waarschijnlijk heb je vrij platte nagels en daar heeft de “styliste”dan en te bolle(ronde) tip op geplakt.

deze tips moeten zich vormen naar je nagel.

maar aangezien die van jou plat zijn, wil de kunstnagel terug in zijn oorspronkelijke vorm, rond!

en gaat hij “trekken ”aan de zijkanten.

er is maar 1 remedie; eraf halen!

en ga de volgende keer naar iemand die er verstand van heeft, want dit kan op lange termijn heel veel schade veroorzaken.

suc6

grtjes suus

• henny xhofleer

dan kan ik alleen maar zeggen, ga naar een goeie styliste.

want deze zitten gewoon niet goed

ze drukken in de nagelriemen waardoor dit pijnlijk word

suus schreef:

>

> Beste mensen. Ik heb sinds 2 dagen gel nagels met tips.Maar

> ik heb continu een drukkend gevoel op me nagel. Tikken op

> toetsenbord is best pijnlijk. Als ik op de nagel druk dan

> word dat drukkende gevoel alleen maar erger. En als ik me

> nagel iets druk, dan steekt dat. Dit heb ik met alle nagels.

> Ik ken niet eens meer veters strikken of knoop losmaken,

> aangezien dit pijnlijk is. Wat kan dit zijn???

>

> suus