Kortingskaarten BeautyBeurs gezocht

• Monique

Wie O Wie heeft er kortingskaarten voor mij voor de Beauty Beurs in Utrecht. Heb me pas net bij de KvK aangemeld, en krijg de kortingskaarten dus niet meer optijd. En las op een site dat je KvK inschrijving niet meer aan de kassa helpt voor de korting. Dus wie helpt mij???

• Mini Nails

Hoi Monique,

Ik sta ook nog niet lang ingeschreven hoor, maar als je een kopie van je bewijs van inschrijving van KvK naar Jaarbeurs in Utrecht faxt (even bellen voor het juiste faxnummer) heb je die kaarten binnen een paar dagen in huis, dat heb ik namelijk ook gedaan en ik had ze binnen een paar dagen….

Gewoon even Utrecht bellen dus. En niet gaan lopen betalen voor kortingskaarten hoor want die zijn gratis!

Groetjes Ine

• bianca eikema

ik heb twee kortingskaarten a 22,50 doe een bod!Monique schreef:

>

> Wie O Wie heeft er kortingskaarten voor mij voor de Beauty

> Beurs in Utrecht. Heb me pas net bij de KvK aangemeld, en

> krijg de kortingskaarten dus niet meer optijd. En las op een

> site dat je KvK inschrijving niet meer aan de kassa helpt

> voor de korting. Dus wie helpt mij???

• Monique

dus ik kan bij jouw 2 kaarten kopen voor 22,50 per stuk, terwijl de kaarten zonder korting aan de kassa 20 euro kosten, nee dat is pas een aanbieding

• nagelstudio nail insanity

ik heb 2 kaarten voor je voor 12,50

• Danielle

Meiden kom op zeg….. Waarom vragen jullie geld voor kaarten die je gratis krijgt?? Je betaald met korting 8,50 plus 6,25 van de gekochte kortingskaart (zie hierboven) dan betaal je dus 14,75…… Nou, betaal dan gewoon die 20 euries aan de kassa, maar laat niet iemand verdienen op haar GRATIS kaarten! Echt flauwekul! Het is dat ik zelf ben geweest dus dat ik ze nodig had, anders had ik ze met liefde weggegeven aan mijn ‘collega’s'!!

Groetjes, Danielle