tips verwijderen

• Monique

weet iemand een manier om tips te verwijderen (b.v. na fout plakken) anders dan afvijlen?

• Janneke

hai,

Als je productremover hebt staan kun je daar een foutief geplakte tip mee afweken.

d.w.z. het middel op een watje doen en op de tip houden, de tip wordt zacht en kan er zonder schade aan de natuurlijke nagel afgehaald worden.

succes!

• Monique

Sorry ben nog niet zo lang bezig, wat bedoel je precies met productremover?

• marjan

je kan je nagel ook acceton weken dan smelt de tip

• Janneke

Met productremover kan je ook acrylnagels afweken. Volgens mij bevat het voornamelijk aceton en wat meer van dat spul. Het is te koop bij de groothandel.

• Monique

Oke hartstikke bedankt, gaat ik dat halen. Wist niet dat dat bestond, heb geleerd dat je altijd alles af moet vijlen als er iets niet goed was gegaan. Gaat het zeker ook gebruiken bij het verwijderen van acrylnagels, nu moet je je een rotje vijlen.

• yvonne

Zover ik weet vijl je alleen bij gel, en bij uv-acryl en traditionele acryl heb je speciale product removers. Met aceton gaat het ook maar dat is niet aan te raden omdat het super slecht is voor de natuurlijke nagel. En sommige nagelstylisten gaan nu eenmaal voor lekker goedkoop.

Maar als er iemand is die een productremover weet voor gel… dan hoor ik dat weer graag!

:-)

• Monique

oke bedankt voor de tip

maar ik heb echt alleen geleerd dat je kunt verwijderen door vijlen

• Monique

Hoi Yvonne,

ben opzoek gegaan naar een leverancier voor die productremover. Ga ik bij BT rotterdam halen. Daar hebben ze bij de acryl- en andere removers een product staan dat heet BTI Gel Cleanser 500 ml voor 9,45 ex btw, en volgens mij is dat om gelnagels te verwijderen….

• rachel

gelcleanser is om de plaklaag van de gel te verwijderen niet op de hele laag te verwijderen. Bij florense en nailcreation heb je produkten om gel te verwijderen.

Een tip verwijderen kan ook met aceton dat heeft niks te maken met goedkoop werken maar is sneller dan die speciale produkten. Meestal wordt dit ook geleerd bij je opleiding dat aceton kan maar licht vijlen beter is.