Tijdelijke kunstnagels met Rx8 van NailLab

• Caatje

Wie heeft ervaring met het maken van tijdelijke kunstnagels met Rx8 van NailLab. Is dit echt wat en hoe bevalt het. Kun je ook andere tips gebruiken dan alleen de naturel tips of krijg je dan problemen met het plakrandje die je bij b.v. airbrushtips niet transparant kunt vijlen? Alle ervaringen en tips, zowel positief als negatief zijn welkom. Bedankt

• rachel

sorry maar airbrushtips hoor je ook niet transparant te vylen. gewoon opvullen met een bolletje acryl en dan transparant erover.

• mariska

hoi Rx8 is een soort versteveging op je natuurlijke nagels er zitten vitaminenes in en het verstevigd de nagel.je moet er twee lagen er op lakken en drie dagen er na weer een laagje er over en dan weer drie dagen er na een laagje en dan alles er af en dan weer op nieuw beginnen ik werk zelf met nail lab en Rx8 is super als je klant z'n nagels eraf hebben geweekt.en om een op knap beurt tegeven.het is alleen voor natuurlijke nagels.

groetjes mariska

• Caatje

Misschien ook verkeerd omschreven, het is ook geen tijdelijke kunstnagel maar een tijdelijke verlenging en houd ongeveer 1 week. Toen ik info binnen kreeg van BT Rotterdam (importeur NailLab) kreeg ik een flyer erbij met tekst en uitleg hoe je met Rx8 een tijdelijke verlenging kunt maken. Maar ik wil graag eerst eens ervaringen horen, voordat ik hiermee aan de slag gaat bij klanten.

• suus

ik heb het geprobeerd met nagelverlenging, maar vond het niets.

klanten zijn hade kunstnagels gewend, de hele boel brak zo af!

helas, denk trouwens wel dat het ene goede versteviging kan zijn voor eigen nagels.

maar voor verlenging niet!

groetjes