Dunne nagels

• MonicA

Vraagje???

Een klant van mij HAD acrylnagels. Ze was gaan verbouwen in huis en nu ligt alles eraf, ze heeft nu dus hele dunne nagels.

Wat zal ik doen.a) tijdje laten rusten?

b) laagje acryl erover zonder tip (minder spanning misschien)

c)?????

Bedankt voor jullie reactie alvast.

• rachel

Ik zal het even laten rusten 2 weken en haar adviseren haar nagels te behandelen met een nagellakversteviger. Mijn voorkeur gaat uit voor hercome maar dan de rode niet de blauwe verharder Een manicurebehandeling is ook niet verkeerd.

• MonicA

Bedankt voor je reactie Rachel.

Mijn voorkeur gaat daar ook eigenlijk naar uit of fiber erop.

Misschien krijg ik nog meer reacties.

groetjes

• Esther van B.Y.

ik zou niet de rode van herome nemen, die is echt heel sterk en voelt niet lekker aan. ik spreek uit ervaring. ik kreeg er last van.

ik zou gewoon een dunne laag gel eroverheen doen.

is ideaal bij dunne nagels.

Esther

• mariska

hoi gewoon acryl er over twee weken wachten heeft geen zin dan is het nog niet uitgegroeit en om het zo telaten zitten dan scheurt het alleen maar veder en welke nagelstylist werk nou met herome.je kan dan beter met nail lab werken dat kan je bij de grootandel halen.

mariska

• Astrid

Inderdaad, Nallab RX8 gebruiken. Er zit 1 kantekening aan dit product, Als je dit bij BT besteld moet je gelijk een display met minimaal 46 stuks bestellen. BT verkoopt ze niet aan je als je geen dispay hebt.

Je moet het via de kleinere groothandel bestellen.

• Caatje

bij BT kan je als nieuweklant i.d.d. nog geen losse flesjes kopen. Maar je hoef echt niet eerst een display van 46 aftenemen. De eerste bestelling is de hele serie van 12 formules, daarna kun je elke formule los nabestellen. Echter komt hier wel altijd verzendkosten bij. Wie weet een groothandelen in de buurt van Amersfoort die NailLab los verkoopt?

• Astrid de Geus

Ik zou ook niet de rode nemen van herome, ik heb ook acryl nagels gehad maar door mijn werk zijn ze heel snel lelijk geworden, toen heb ik ze eraf gehaald, ja ik weet het is niet slim, toen had ik hele dunne nagels. ik kreeg nieteens meer zo'n wit randje omdat ze daar al afscheurden, ik had zelf al die rode nagelversterker van herome en had dat erop gedaan zodat ze iets sterker waren en dat heb ik geweten. Ik heb gewoon gehuild van de pijn het was niet normaal gewoon echt die pijn wens ik niemand toe. mijn advies is in ieder geval NIET de rode van herome.

• yvonne

Toughen Up van Creative dat is een goede nagelversteviger (géén nagelverharder)

• chichi

Ik raad ook aan om gewoon nieuwe acryl nagels aan te brengen. Wachten heeft inderdaad geen nut en is ook niet prettig voor de persoon.

Als je nagels dun geworden zijn, zijn ze extra gevoelig. Als je een nieuwe set acrylnagels erop doet, dan hebben ze daar bescherming van. Tuurlijk zal het de eerste dag niet zo prettig aanvoelen.

Mijn advies, zet een nieuwe set acrylnagels op. Houd ze kort, zodat de kans op breken en stoten minimaal is. en dan regelmatig opvullen zodat ze niet het risico loopt dat ze er weer afkomen als ze nog moet klussen in het huis.

Als je wilt wachten totdat de nagels weer dikker zijn, Dan ben je een hele tidj verder. Want dat zou betekenen dat je de nagels moet laten uitgroeien totdat je weer een gezonde nagel hebt.