klanten vijl doosjes

• yvonne

Hallo,

Ik heb bij florence nails, geweldige doosjes gezien om je klantenvijlen in op te bergen, het nadeel van die doosjes vind ik zelf de opdruk, en ze zijn 0,95 p/st. Heeft er iemand een idee of adres van andere doosjes. Ik gebruik nu enveloppen, maar dat neemt te veel ruimte in.

groetjes

Yvonne

• BerCas Hairfashion

Hoi Yvonne,

Ik ben helemaal niet thuis in het wereldje van de nagels maar vindt het wel altijd leuk om hier even te neuzen,

Misschien zeg ik nu wel iets heel doms hoor, want ik heb geen idee hoe groot de vijlen zijn waar jij het over hebt.

Maar bij bedrijven die verpakkings materiaal verkopen of op site's waar je pennen kunt laten bedrukken met b.v. een reclame boodschap of logo.

Kun je van die doosjes kopen waar een pen in verpakt wordt.

Een soort kadoverpakking.

Ik weet niet of je hier misschien iets aan hebt of dat ik nu maar dom zit te wauwelen.

Maar ik heb in ieder geval mijn best gedaan.

Als je een adres wilt hebben van zo'n site moet je maar even mailen.

Want ik denk niet dat ik hier het url mag geven

Suc6 met je zoektocht.

Trea

BerCas Hairfashion

• yvonne

Hoi, Trea

Heel erg aardig van je dat je meedenkt. Maar ik ben al op zoek geweest bij dat soort bedrijven en ik zoek doosjes van 20hx6bx4d (ongeveer) en die pennedoosjes zijn dan te klein. Bij verpakkingsbedrijven heb ik tot nu nu alleen maar grotere doosjes gevonden. En aangezien er zo ontzettend veel bedrijven zijn hoopte ik op een reactie van iemand die misschien het juiste adres voor me had.Maar even goed heel erg bedankt.

Groetjes Yvonne

• Marianne

Hi Yvonne,

ik ken die doosjes, ik vind ze veeeeeeeeel te veel ruimte in beslag nemen. Ik werk met showtassen. Dat zijn plastic hoesjes (A4-formaat) waar je je klantgegevens in archiveert maar ook je vijlen. Je bergt het alfabetisch op, in diverse ordners die vervolgens een nummering aangeeft. Bij mij werkt dat perfect. Ik heb het zelf uitgevonden. En het gritsel uit de vijl blijft in het plastic hoesje zitten, dus geen stof uit je mappen. Succes!!! gr.Marianne