acrylnagels

• patricia

hallo ik ben patricia en woon in arnhem ik ben met een cursus bezig en wil thuis ook oefenen wil je mooie nagels en wil je mij helpen reageer dan.wel vraag ik een vergoeding van twintig euro.( inverbandt met producten)

• chichi

dit noem ik niet echt oefenen. Je wilt op deze manier direct een klantenbestand opbouwen terwijl je hoogst waarschijnlijk de techniek nog niet volledig beheerst.

Ik ben van mening dat je eerst in jezelf dient te investeren d.m.v veel oefenen alvorens mensen geld te gaan vragen terwijl je de techniek nog niet volledig beheerd.

Daarbij weet ik niet met welk merk je werk en welk systeem. Maar 20 euro is vrij veel om alleen maar materiaal kosten te dekken.

Ik werk met odessey en ik zet nagels bij de familie tegen kost prijs. Waarbij ik werk met sjablonen. En dit kost hetn 12,50 en dan verdien ik er nog altijd wat aan. Want ik reken meer powder dan je uiteindelijk gebruikt en iets meer liquid.

Ik werk over het algemeen met sjablonen maar ook met tips veranderd de prisj niet zo erg.

als je geholpen wilt worden en wilt oefenen, neem dan een nailtrainer. Kunt zoveel oefenen als je maar wilt. Heb je geen zin meer berg je hem op. Is de nagel niet mooi, is er niemand die klaagt. En je kunt er tijdens het oefenen zolang over doen als je wilt. in eerste instantie om de perfecte nagel te maken en vervolgens kun je snelheid gaan trainen.

Succes ermee