ez-flow Walk of fame / NFU color acryl

• chichi

Misschien een hele domme vraag hoor.

Maar van beide merken is een acryl kit die je koopt.

Nu zou ik graag willen weten hoeveel gram acryl er nu in die potjes zit.

Ik weet dat het bij ez-flow 1/8 oz is per potje ( als het goed is is dat 3,5 gram)

Maar weet iemand hoeveel acryl er in de potjes bij NFU zit??

Ik wil namelijk even voor mezelf berekenen wat voordeliger is.

Alvast bedankt Chichi

• destiny

Bedoel je de gekleurde acryl ? Heb je ook al eens aan odessey gedacht dat vind ik het fijnst en die kun je kopen bij bt nails. Je kunt potjes van 5 gram en 28 gram kopen. Volgens mij zitten in de meeste gekleurd acryl 5 gram.

• chichi

Ik werk al met odessey maar wil dit graag uitbreiden met een van deze merken.

ik vind dat ONS net iets te weinig kleur variatie heeft met de glitter acryl. dus de metallic serie. En die wil ik dus gaan aanvullen met walk of fame van Ez-flow of NFU van miss oh.

op die manier kan ik eerst de kleine potjes testenen dan vervolgens een groetere verpakking kopen. ( al is die er niet naar mijn wete van NFU van miss oh)

Maar in iedergeval bedankt voor je reactie.

Groetjes chichi

• destiny

Misschien kun je meyliang bellen voor de miss oh produkten en vragen of ze kleine potjes hebben. je hebt gelijk dat ONS weinig variatie heeft betreft de glitter en metalic. Ik ga 9 november op cursus van ONS ik ga vragen of er al plannen zijn om de lijn uit te breiden

• chichi

Hi Destiny,

\beadnkt voor je reactie. Ik heb zelf al eens aangegeven bij BT dat de potjes van de color acryl niet goed sluiten. Bij opendraaien verlies ja altijd poeder. dit probleem is bekend, maar hier word voor alsnog ook niets aan gedaan.

Meyliang verkootp alleen de nailart en verkootp de acryl van miss oh niet, wat ik zelf erg vreemd vond. ze verkopen enkel de color acryl van eigen merk.

Maar heb zojuist gehord, dat een aantal kleuren in de pakketjes van miss oh heel erg veel op elkaar lijken, vooral de paarstinten .lijken erg veel op elkaar.

Weet trouwens ondertussen ook al dat er 5 gram in de potjes zit.

laat je het even weten als ze plannen hebben tot uitbreiden??

• destiny

Ik zal het voor je vragen 9 november. Je hebt gelijk over het sluiten van de potjes want daar heb ik ook erg veel last van. Ik heb ook die torentjes en die zijn nog eens 3x zo erg. Als je een goede plaatsvervanger hebt gevonden hoor ik het graag van je want misschien kan ik dat ook eens proberen.

• chichi

Ik heb zeker al gedacht aan de volgende potjes van dreams & oppertunities o.a verkrijgbaar bij moha nails. Heb ze alleen nog niet gekocht om uiit te proberen.

http://www.winkelplein.nu/nails/default.asp?sid=CRsjPdd2ulpF5bWfQu0pym8OrTXSF8&page=categorie&Id=34164

Op de pagina zie je de verschillende opbergboxen. Een blikje met potjes erin die je eruit kunt halen allemaal afgesloten met een deksel. Doordat ze in dat blik zitten kunnen ze niet omvallen en hab je dus al minder last van dat de poeder tussen de schroefrand omt te zitten.

Ik was van plan de potjes op de afgelopen beurs te kopen maar D & O had afgezegd en stond dus niet op de beurs.

Nu sta ik in twee strijd ga ik het online bestellen of ga ik even in de winkel een kijkje nemen of de potjes een beetje stevig zijn.

Als ik ze heb gekocht laat ik het weten.