Weet iemand waar je die stempeltjes kan kopen waarmee je nailart kan maken? Die met dat rose stempeltje…
Graag met spoed!!
hier ben ik het niet mee eens je moet het even onder de knie hebben, maar dan gaat het wel, en zeker bij jezelf is je schrijvershand lastig, maar gewoon voor gaan zitten.
ik dacht in het begin ook shit waar ben ik aan begonnen, op de beurs zag het er zo makkelijk uit, en gingen ze als warme broodjes.
( in maart is er weer een beurs in utrecht)
en ik gebruik gewoon ook nagellak, maar dan wel een dikkere soort, bevoorbeeld die hele goedkope van ici paris die zijn niet fijn om zo te gebruiken maar wel fijn voor de stempeltjes.
Bianca
Ik ben ook zeker niet geduldig, maar gewoon even een half uurtje nemen om het even onder de knie te krijgen.
ik heb op de beurs het goedkope setje gekocht en daar zit niet dat houdertje bij wat er in het grote pakket wel bij zit dat is al een oefening op zich dat zilveren dingetje vast houden nagellak erop doen en gelijk met dat schrapertje wegtrekken, maar als je dat houdertje heb om dat sjabloon in te leggen heb je al weer een hand vrij dus ik snapte al niet dat dat er niet bij zat, maar ja dat zijn de verkoop technieken he??
maar ik ben wel van mening dat het makkelijker is als je het bij iemand anders doet dan bij jezelf, je kan dan beter druk uitoefenen.
Bianca
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?