Waar kan je kopen? (Nailart)

• ML

Weet iemand waar je die stempeltjes kan kopen waarmee je nailart kan maken? Die met dat rose stempeltje…

Graag met spoed!!

• marjan

Deze stempeltjes kun je bij TCi bestellen..

ze stonden laatst in de profnail

• Esther Bijoutifull You

volgens mij staat het op marktplaats te koop.

ben het een paar dagen geleden tegengekomen.

Esther

• Marianne

Helaas heb ik er geen goede ervaring mee, je moet de lakjes kopen die erbij horen. Je kunt het niet met “gewone”nagellak want die is te dun. Maar even goed, ik wens je succes ermee. Gr. Marianne

• bianca

hier ben ik het niet mee eens je moet het even onder de knie hebben, maar dan gaat het wel, en zeker bij jezelf is je schrijvershand lastig, maar gewoon voor gaan zitten.

ik dacht in het begin ook shit waar ben ik aan begonnen, op de beurs zag het er zo makkelijk uit, en gingen ze als warme broodjes.

( in maart is er weer een beurs in utrecht)

en ik gebruik gewoon ook nagellak, maar dan wel een dikkere soort, bevoorbeeld die hele goedkope van ici paris die zijn niet fijn om zo te gebruiken maar wel fijn voor de stempeltjes.

Bianca

• Marianne

Sorry Bianca,Misschien ben ik een ongeduldig persoon en ik heb het inderdaad niet veel uitgevoerd maar mijn 1e ervaring was niet zo. Toch een uitdaging voor mij om het nog eens te proberen. Gr.Marianne

• bianca

Ik ben ook zeker niet geduldig, maar gewoon even een half uurtje nemen om het even onder de knie te krijgen.

ik heb op de beurs het goedkope setje gekocht en daar zit niet dat houdertje bij wat er in het grote pakket wel bij zit dat is al een oefening op zich dat zilveren dingetje vast houden nagellak erop doen en gelijk met dat schrapertje wegtrekken, maar als je dat houdertje heb om dat sjabloon in te leggen heb je al weer een hand vrij dus ik snapte al niet dat dat er niet bij zat, maar ja dat zijn de verkoop technieken he??

maar ik ben wel van mening dat het makkelijker is als je het bij iemand anders doet dan bij jezelf, je kan dan beter druk uitoefenen.

Bianca

• christinebynails

hi ml ik had het gezien op de zwartemarkt €25,- gr christine

• sandra

he,

ik weet waar je dat wel kan kopen

bij www.tci.nl en kijk ook even op www.konadnail.com.

ik heb het zelf op de beurs gekocht bij tci dus je moet maar even kijken

succes er mee!

groetejes sandra