hoi
ik zit nu op de helft van mijn opleiding nu heb ik een vraag voor de ervaren onder ons hoe kan je het beste je klanten op bouwen ( reclame maken folders) wie heeft er een goede tip.
groetjes marie
Gewoon de regionale krant pakken die elke week gratis bezorgd word. En een klein berichtje laten plaatsen.
dit kost bijna niets, en het is een begin.
de meeste mensen lezen die krant, omdat hij gratis elke week op de mat valt.
Je valt er geen buil mee als het niet werkt.
en als het wel werkt heb je door een klein bedrag het begin van je klandizie.
voor de rest moet je het hebben van mond op mond reclame zorg dat jou nagels er gelikt uit zien, geen randjes, geen luchtbellen, strakke smile line.
Zo zien mensen het en maken er hoe dan ook een opmerking over.
Het kost wat tijd, maar dan heb je hook wat.
Ik weet van mezelf dat mensen in te trein je aanspreken, in winkels overal.
doe misschien net iets anders dan andere met je eigen nagels en het balletje begint te rollen, het zal niet heel snel gaan en ook niet gelijk maar de aanhouder wint.
ik zelf werk elke week mijn nagels bij.
misschien gekke werk, maar ik vind dat ik het voorbeeld moet stellen.
Er zijn te veel mensen die kunst nagels hebben die je het liefst gratis zou willen helpen, alleen al omdat het een doorn in je eigen oog is.
Bianca
Ik heb mijn eigen website, het bedrag wat ik daarvoor moest betalen had ik er in 3 maanden uit! Wel moet je je bij zoveel mogelijk zoekmachines aansluiten. En inderdaad, mond op mond is altijd een goede reclame. Ik zelf heb slechte ervaringen met advertenties zetten. Alle echte nieuwe komen via mijn site, en voor de rest via mijn klanten!
Bij bijv: de startpagina van je woonplaats, staat er wel ergens aanmelden, en kan je het niet vinden dan moet je even een link (verwijzing naar een andere website) vinden om je aan te melden. Veel zoekmachines en startpagina's zijn gratis. Maar er zitten er ook bij waarbij je moet betalen. Daar moet je even mee opletten, dus de kleine lettertjes lezen. zo kan je je gratis aanmelden bij google, beauty en nagelverzorgingspagina, je woonplaats of websites die maar iets met je woonplaats te makenhebben! En zo zijn er nog meer, je moet er gewoon even voor gaan zitten.
succes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?