wimperextensions

• Jessica

hallo allemaal….

ik heb een vraagje wie heeft er hier ervaring met wimperstyling of wimperextensions?? ik zou hier graag wat meer informatie over willen, wat wordt er precies gedaan, hoe lang duurt hetis het schadelijk voor je ogen, hoe lang blijft het zitten, en wat zijn ongeveer/ gemiddeld de kosten hiervan?? ik wil graag alles weten dus wie mij kan helpen hoor ik graag,alvast bedankt

• Danielle

Hoi Jessica!

Ik heb zelf een keer wimperextensions gehad en ik vond het een drama…. Na een paar dagen gingen er al een paar scheef zitten, en als je net als ik een buikslaper (Oftewel een: Plof met je gezicht in het kussen slaper) bent zou ik het niet doen. Bij mij zaten er na een week al zoveel scheef dat het er niet meer uitzag…. Ik heb ze er toen afgehaald. (=errug pijnlijk!) Misschien heb ik er gewoon een rotervaring mee, en kan het supermooi zijn maar naar mijn mening moet je dan als een prinsesje slapen wil het echt mooi blijven zitten.

Suc6 ermee!

Groetjes, Danielle

• Bianca

ik sluit me volledig aan vij de vorige mening.

het is leuk als je nooit slaapt, en voor een dag als je een feest hebt of zo.

het eraf halen is een drama, er werd mij gezegd dat ik me gezicht niet met een olie houdende stof mocht schoonmaken dus dat deed ik ook niet.

vervolgens wilde ik ze eraf hebben en ik dacht met iets wat olie bevat.

nou zelfs pure zonnebloem olie hielp niet.

ik kon me nog herrinneren dat diegene die ze zette tegen me zei dat het met een acryl lijm geplakt werd, dus heb ik het uit eindelijk maar met product remouver weggehaald, verschrikkelijk maar het kon niet anders sommige wilde hier ook niet mee weg gaan die heb ik eruit moeten trekken.

ik heb maanden (want wimperharen groeien niet zo snel) met hele kleine wimpers gelopen die helft minder haren bezaten dan normaal.

mijn vriendin had ze ook laten plaatsen die heeft ze er allemaal uit getrokken omdat ze niet los wilde.

kortom een leuk idee, maar ze moeten een andere lijm gebruiken die makkelijker los te weken is.

Bianca

• Ineke

Wat jammer dat jullie zulke slechte ervaringen hebben met kunstwimpers, ik heb ze laten zetten en ik heb er bijna 3 weken plezier van gehad. (misschien hebben ze bij mij iets kortere wimpers gebruikt??) Degene die ze bij mij heeft aangebracht heeft me uitgelegd hoe ik met een speciale wimperverwijderaar de wimpers kon verwijderen. Natuurlijk kost dit wat tijd, maar met wat geduld gaat de lijm er prima af en zijn je wimpers niet beschadigd.

Misschien toch nog eens proberen voor de feestdagen…….???

Suc6, groetjes Ineke