wie helpt?

• Esther mv Kylie

Hallo dames,

Ik wilde iets vragen en hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Ik heb een klant waar ik altijd acryl nagels zet.

Ik gebruik de UV acryl van Magnetic. Elke keer als zij terugkomt, zijn er zeker 4 a 5 nagels afgebroken….. Heel frustrerend want ik doe toch niets anders als bij de rest van mijn klanten.

Ik heb wel eens een klant waar wel eens een nageltje afbreekt, maar dat is normaal, kan gebeuren, alleen bij haar is het elke keer weer raak.

Heb al vanalles gevraagd over de omgang met de nagels etc, maar ze doet er niets raars mee.

Wat moet ik doen. De laatste keer heb ik expres al bij de bolling het wat dikker gehouden, maar ook dit helpt niet.

Wie heeft voor mij een oplossing? Bij de styliste waar zij hiervoor kwam had zij nooit last zegt ze en die gebruikte traditionele acryl.

Zou UV acryl dan toch minder hard zijn als de gewone?

Hoop echt dat jullie mij een antwoord kunnen geven, want ik stoor mij hier echt heel erg aan en de klant heeft toch enige twijfel over mij en dat vind ik niet prettig.

De rest van mijn klanten heeft er amper last van.

Esther

• Ik

Ik gebruik nu tegenwoordig alleen nog maar traditioneel (creative) en vind dat toch ook sterker dan de uv en gel. En ik vind het ook sneller werken!

groetjes