Ervaren nagelstyliste zoekt model!!!

• Babs

Ervaren nagelstyliste zoekt model.

Heb jij een mooi lang nagelbed? Zijn je eigen nagels slank? Ben je bereid om 4 uur achter elkaar te zitten? Ben je zuinig op je handen? In het bezit van eigen vervoer?

Dan is het nu je kans om aan supermooie nagels te komen, met nailart!

Ik ben namelijk op zoek naar een vrijwilligster die voor mij model wil zitten. Ik heb een nagelstudio, waar ik voornamelijk recht toe recht aan nagels zet, omdat mijn klanten daarom vragen. Ik wil echter meer. Ik wil mij bekwamen in 3d art. Ik maak al leuke arts, maar wil oefenen, om later eventueel mee te doen aan nagelwedstrijden.

Mijn klanten wil ik echter gewoon klant laten, en daarom zoek ik iemand waarop ik mijn creativiteit naar hartelust kan botvieren;-)

Als je denkt geschikt te zijn, stuur mij dan een mailtje, waarin je iets over jezelf verteld; leeftijd, beroep, interesses en waarom jij denkt het perfecte model te zijn. Voeg in ieder geval een foto toe, waarop je handen DUIDELIJK te zien zijn. Ik neem dan kontakt met je op, waarna we -indien jij geschikt bent- verdere details kunnen bespreken.

Voor alle duidelijkheid; je hoeft hiervoor dus niets te betalen! Het enige wat ik van je vraag is dat je je nagels en handen goed verzorgd en dat je op eigen gelegenheid naar mij toe kunt komen.

Groeten,Babs

• Babs

Even voor de duidelijkheid; ik woon in de buurt van Gouda.

• jorina

hoi ik wil wel model zijn hoor ik woon dordrecht

groetjes