hallo meiden,
Ik heb een vraagje ik ben al weer een hele tijd nagelstyliste, en ik werk voornamelijk als hobby. Maar ik zit met een probleempje de “gekleurde randjes”,
ik werk alleen met gel en ik heb echt van alles al geprobeerd, een potje gekleurde gel net als wit maar dan in het roze om te kijken of dit iets was, >dat was het dus niet< het merk was van nails only en zodra ik het potje open deed en er dus mee ging werken kwam er een vlies op te zitten (heeft niet in het zonlicht gestaan).
Nu heb ik gekleurde poedertjes aangeschaft die ik dan met een cleargel vermeng dit gaat tot zover goed alleen heb ik het idee dat het niet echt heel goed uithard, (de lamp is wel goed) met name als ik de rest van de nagel gaat gellen dan komen er vegen over de hele nagel van het randje, niet zo'n mooi gezicht begrijpen jullie!!
Nu is mijn vraag wie heeft er hier ervaring met gekleurde gelrandjes zetten, ik zou graag willen weten wat voor gel, welk merk je dan gebruikt of poeders die je met de gel vermengt en wat je dan precies doet, alle tips zijn welkom.
Alvast bedankt en ik hoop dat ik iets kan leren van iemand anders.