gekleurde gel-randjes

• Jessie

hallo meiden,

Ik heb een vraagje ik ben al weer een hele tijd nagelstyliste, en ik werk voornamelijk als hobby. Maar ik zit met een probleempje de “gekleurde randjes”,

ik werk alleen met gel en ik heb echt van alles al geprobeerd, een potje gekleurde gel net als wit maar dan in het roze om te kijken of dit iets was, >dat was het dus niet< het merk was van nails only en zodra ik het potje open deed en er dus mee ging werken kwam er een vlies op te zitten (heeft niet in het zonlicht gestaan).

Nu heb ik gekleurde poedertjes aangeschaft die ik dan met een cleargel vermeng dit gaat tot zover goed alleen heb ik het idee dat het niet echt heel goed uithard, (de lamp is wel goed) met name als ik de rest van de nagel gaat gellen dan komen er vegen over de hele nagel van het randje, niet zo'n mooi gezicht begrijpen jullie!!

Nu is mijn vraag wie heeft er hier ervaring met gekleurde gelrandjes zetten, ik zou graag willen weten wat voor gel, welk merk je dan gebruikt of poeders die je met de gel vermengt en wat je dan precies doet, alle tips zijn welkom.

Alvast bedankt en ik hoop dat ik iets kan leren van iemand anders.

• Ik

Hoi

Je kunt ook een schepje (bokkepoot) dust glitters (shirley A.) door je clear gel doen.

Leuk met de kerst!

succes

• Jessie

ja die heb ik ook al, ziet er inderdaad heel leuk uit!! maar shirley A?? wat is dat een bepaald merk? en waar kan ik dat eventueel kopen

• Ik

Shirley: http://www.shirleyaproducts.com/

Zij heeft echt ontzettend veel producten wat met nailart en design te maken heeft!

• maryann

hoi wat ik altijd doe met gel is dit. Ik zet op de vrije rand een dun laagje gel en hou dan de vinger boven het potje met gekleurde acryl en strooi dan voorzichtig met een klein lepeltje de acryl over de gel heen, dat blijft dan plakken.

Dan de nagel 1 min. onder de lamp en daar na de nagel afmaken met de bouwgel.

werkt perfect!! groeten maryann

• Jessie