hoop reacties altijd hier zeg...

• Esther

niet dus.

als iemand wat zegt/vraagt wordt er altijd zo weinig gereageerd?!

beetje jammer….. dat sommigen hun ervaringen niet met andere stylisten willen delen.

Esther

• Ik

Dat komt denk ik ook dat veel nagelstylistes voorzichtig zijn met antwoorden, omdat er heel veel hobbymeiden tussen zitten!!!

• anita

hoi,

ja ik vind dat ook jammer, maar ik ben geen nagelstyliste ( heet dat zo) maar ik ben zo ontzettend aan het twijfelen of ik het wel moet laten zetten van die nagels! Dan denk ik weer ik doe het gewoon maar dan denk ik weer..tja wel elke maand vaste last en staat het me wel en ja je doet het niet voor n keertje..

Maar ik kan weinig hier over terugvinden..dit is denk ik toch echt n prikbord voor stylistes die ervaringen delen..

en zit ik op de verkeerde pagina..maar ik blijf toch meelezen

groetjes

• Esther

mensen die alleen maar hobby-en kunnen toch ook hun ervaring delen?

maargoed… van een ervaren of gediplomeerde nem je sneller wat aan denk ik ja.

maargoed het blijft jammer dat er maar weinig wordt gezegd.

Esther

• yvon

Mijn Mailtje was niet bedoeld om af te zeiken maar om meer te zeggen dat veel hobbymeiden denken: o, dat doe ik ook wel even. Terwijl er veel meer op het spel staat: de natuurlijke nagel! De nagelstylistes proberen zoveel mogelijk goed te werken en de natuurlijke nagel ten alle tijden te sparen. En dat is wat vaak fout gaat bij de hobbymeiden. En uiteindelijk mogen de stylistes het op knappen, of wordt er verteld dat je nagels er zo rot van worden als de kunstnagels eraf gehaald worden, terwijl dit echt niet zo is! En hier en daar kan je op het internet zien hoe het ongeveer moet nagels plaatsen, maar de basis wordt er dan niet bijgezet, terwijl juist dat zo belangrijk is. En het kopen bij allerlei groothandels zonder diploma's of kvk is tegenwoordig ook te zot voor woorden. Maar ja het is jammergenoeg een vrij beroep en iedereen kan zich zomaar nagelstyliste noemen ook de hobbymeiden! En daarom ben ik dus voorzichtig met commentaar omdat ik gewoon bang ben dat het een zooitje wordt in nagelland!

groetjes

• destiny

Hoi Yvon,

Ik ben het volkomen met je eens.. Ik vind ook dat de laatste tijd veel verkeerde adviezen gegeven worden op het prikbord. Ik hou mij ook altijd een beetje op de achtergrond maar misschien moeten wij juist iets van ons laten horen om de juiste adviezen te gaan geven.

• Esther

ik ben zelf ook een gediplomeerd en ervaren styliste, maar ik vind het altijd leuk om te horen wat andere stylistes meemaken of voor advies geven.

ik geef yvon ook wel weer gelijk… helaas zitten er ook een hoop beuners in het vak.

en die problemem komen dan naar ons toe.

Esther

• fleur

o yvon en wat versta jij dan onder hobby meiden?

er zijn ook genoef prof. die graag antwoord op hun vragen willen!