gel laag laat los

• majesteit009

hi weet iemand wat ik verkeerd doe als ik gelnagels zet dan laat de gellaag na een week van de tip los , wie heeft er info

• yvon

Waar heb jij je opleiding gehad?

• majesteit009

yvon bij nail beaty center en epc in eindhoven

• yvon

Volgens mij is of, de natuurlijke nagel niet goed ontvet(prep), of het ligt aan het merk of het komt bij de klant van binnenuit, of de natuurlijke nagel is niet hard genoeg voor gel, en dan raad ik traditionele acryl aan.

Misschien heb je er wat aan…

groetjes en succes

• majesteit009

hi vyon ik gebruik ibd extreme maar ik heb het bij mezelf maar ik heb ook het idee van te weining preppen ,van mijn klantjes geen klachten vriendelijk bedankt dat je reageerde maar moet er bij ibd primer want ik heb geen ervaring met ibd probeer alle merken eerst uit op me zelf groetjes christine

• Marjan

Heb je je onderlaag wel goed opgeruwd en natuurlijk ontvetten is het allerbelangrijkste. En eventueel een basisgel gebruiken.

• majesteit009

heb geleert opruwen,prep tips,primer gel pink.,. uv lamp,,gel ,frenchs,, uv lamp , plaklaag verwijderen, vijlen ,e,t,u gelpink of aflakken basisgel uv lamp,

maar ik heb het alleen bij me zelf denk dat ik voor mezelf gewoon meer tijd moet maken, heb geen ervaring met IBD gel

• Mandy's Nails

Je moet er ook goed op letten dat je de gel goed “geseald” hebt. Omdat je het bij jezelf hebt, kan het zijn dat dat de reden is. Omdat je meer tegen de zijkant van je nagels kijkt bij het doen van je eigen nagels. Dat kan het makkelijk gebeuren dat je een stukje hebt overgeslagen.

Groetjes Mandy

www.mandysnails.nl