Tafelverhuur...?

• angela

Kan iemand mij vertellen wat de gemiddelde prijs is voor tafelverhuur? en hoe dat zit met inschrijven bij het kamer van koophandel, of dat nodig is?

• Diana@

dat wil ik ook graag weten?

ik heb namelijk een winkel en er is mij ook gevraagt of ze een tafeltje bij mij mogen huren.

Maar ik heb geen idee wat ik ervoor moet vragen en of er nog extra regels aan verbonden zijn.

• yvon

Ik weet dat de prof nail daar vorig jaar een stuk over had? maar ik weet niet meer welk nummer! Moet je even kijken op de site. :-)

• marie

hoi

ik heb me daar een tijdje ook over geinformeerd en ik kon toen een tafel huren voor 200 euro per maand . groetjes marie

• marie

en je moet een btw nummer hebben zeiden ze toen tegen mij

• christel

Je moet het zo zien. Als je een tafel huurt dan heb je een eigen onderneming.

Dus je moet je laten inschrijven bij kvk en je krijgt een btw nummer omdat je btw moet afdragen. Ben je in dienst bij een bedrijf dan doet je werkgever dat.

De prijzen zijn ook heel verschillend.Ik zie hierboven een tafel van 200,- ik heb ze nog veel duurder gezien.

Ga uitrekenen wat je inkomsten zijn per maand, je tafelhuur, btw, en de producten

Hou er rekening mee dat je er zelf ook van moet rondkomen.

Laat een goed contract opstellen met diegene waar je de tafel huurt. Sommige vragen nog zoveel procent van je inkomsten omdat hun de afspraken voor je maken met klanten.Hoe doe je dat als je bij een kapper een ruimte huurt, s`avonds heb je vaak veel klanten maar dan is de kapperszaak gesloten.

Laat je goed informeren want diegene die de tafel verhuurt gaat het meeste erop vooruit.

Heel veel stof dus om over na te denken.

Laat even weten hoe het afgelopen is.

Succes.