lak blijft niet zitten op natuurlijke nagel HELP????

• Claudia

Ik heb een vraagje een kennis van mij die kwam naar me toe met de vraag hoe komt het dat als ik nagellak op doe dat het erdan weer af gaat het gaat kleven.

Als ik in mijn bed ga liggen dan zit het de volgende dag op mijn kussen???? het is plakkerig

Eerlijk gezegd ik zou het niet weten misschien iemand anders het lijkt wel of de nagel de lak afstoot.

Groetjes Claudia

• yvon

Misschien oude nagellak of te vette nagels

• Claudia

nee ze heeft geen oude nagellak, zou dat kunnen te vette nagels ik heb er nog nooit van gehoord dat het plakkerig wordt en eraf gaat vreemd hoor.

• yvon

Dat van die nagellak dat snap ik ook niet, het komt over dat de lak niet wilt drogen. Heeft ze hem misschien verdunt?

Wat betreft de te vette nagels, misschien even goed ontvetten met een scrubfresh, aceton of iets dergelijks. Daarna een basecoat, kleur, en daarna topcoat.

Succes :-)

• Marjan

welk merk nagellak heeft ze eigenlijk op ?

• Claudia

hij droogt wel maar ze heeft het ook al geprobeerd om de nagel op te ruwen en dat hielp ook niet hahahh wat erg he.

volgens mij heeft ze niet 1 merk nagellak maakt niet uit welke lak ze gebruikt.

Dus ik denk dat ze gewoon geen lak op kan anders zou ik het ook niet weten????

Groetjes claudia

• Marjan

Hoeveel tijd heeft ze er tussen zitten met lakken en naar bed gaan ? want de onderlaag heeft wel tijd nodig om te drogen.. als de onderlaag nog nat is verschuift de bovenlaag als je stoot.En bovendien heeft de kwaliteit van de nagelak er wel degelijk mee te maken betreft droogtijd en plakkerigheid.

Een goede lak mag dat niet doen.